4. augusta 2013

Buďme pripravené k vode s Goshom :-)

Počas takýchto horúcich dní uprednostňujem úplne jednoduché líčenie - špirála + vykreslené obočie. Pokiaľ aj Vy ste na tom podobne a chodíte k vode, chcelo by to vodeodolné vecičky. GOSH nedávno predstavil novú vodeodolnú maskaru a nové odtiene vodeodolnej ceruzky na oči. A práve tieto dva produkty mi boli poskytnuté na zrecenzovanie.



Waterproof Volume Mascara má pekný a jednoduchý obal, rozmerom a tvarom je rovnaká ako Growth Mascara. Kartáčik je silikónový a poddajný. Taktiež je rovnaký ako u Growth Mascara :-) Teda má kratšie aj dlhšie štetinky. Nenaberá veľa farby, takže riasy nezlepuje.



Ja mám túto riasenku veľmi rada, takže jej schopnosti sú veľkým plus. Tým mám na mysli  tie vodeodolné, ktoré Vás v žiadnom prípade nezradia ani pri veľkom šantení vo vode. Od GOSH mám veľmi rada maskary, ktoré ma ešte vôbec nesklamali a táto nie je výnimkou. Táto maskara jemne riasy zahustí, natočí a predĺži do výšin. Myslím, že by si poradila aj s veľmi krátkymi riasami, s ktorými majú niektoré kočky starosti. Riasy dobre oddelí a nezlepuje, čo je zásadný problém väčšiny riaseniek. Na očiach vydrží celú večnosť ako pribitá, vôbec neopadáva ani sa nedrolí. Pri tom šantení vo vode je to úplne rovnako. Na to aby maskara zliezla by ste si museli inak mechanicky otierať oko... ale v rámci zdravého rozumu to nikto ani skúšať pravdepodobne nebude :-)
Ja si myslím, že ani tento kúsok netreba nejako ďalej rozoberať, lebo som vážne so všetkými maskarami od GOSH veľmi spokojná. Na záver len poviem, že na odlíčenie si radšej zoberte dvojfázový odličovač ;-) Micelárka je na túto riasenku prikrátka.



Dostuponosť: Fann parfuméria
Objem: 10 ml
Cena: 10€, teraz v akcii za 7,20€


Ďalším dobrým spoločníkom k vode je vodeodolná ceruzka na oči - Velvet Touch Eyeliner.


Ceruzku som dostala v odtieni 020 Fashionista, čo je nádherná temná modrá s bledomodrými trblietkami. Má masielkovú konzistenciu, takže sa s ňou pracuje veľmi jednoducho a rýchlo. Vďaka konzistencii je možné ju aplikovať pomocou aplikátora - na linky alebo smudger na rozotretie. Ceruzka je taktiež veľmi dobre pigmentovaná, no na fotkách sa presvedčíte samé.




Tuha je vsadená do takého materiálu podobne ako má Rimmel Scandaleyes ceruza. Tento materiál má jednu veľkú výhodu - netriešti sa a a rovnomerne sa strúha. Keďže je to vodeodolná ceruzka - jej schopnosti sú veľmi dobré. No počas týchto horúčavách má tendenciu sa jemne otierať aj bez vody. Na odlíčenie tiež treba odličovač s olejom. Síce... dá sa to aj s micelárkou, ale treba drhnúť a to trikrát príjemné nie je. Naviac obsahuje vitamín E a jojobový olej :-)

Dostupnosť: Fann parfuméria
Gramáž: 1,2g
Cena: do konca augusta 5,20€

A úplne na záver ako vyzerajú dohromady :-)


Pekný zvyšok nedele prajem!


3 komentáre:

  1. Tie ceruzky ma lákajú. Vyzerajú úžasne, ale majú nespočetné množstvo odtieňov a nejaká som nerozhodná, neviem si vybrať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. velmi pekne!

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. k vode sa nelíčim, ale veľmi sa mi páči farba ceruzky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)