1. augusta 2013

Bioderma vs. Blanchette B

Ahoojte babule!

Jedna je od legendárnej Biodermy z rady Sensibio a druhá je od neznámej poľskej značky Blanchette B. Možno si spomínate... dávnejšie som tiež porovnávala jeden produkt od Biodermy s lacnejšou alternatívou. Dnes sa pozrime na zúbok micelárkam.


Obe majú jednoduchý plastový obal s rovnakým "dávkovačom". Len u Blanchette B je to urobené troška nešťastne a pri prvých pokusoch máte micelárku všade, len nie na vatovom tampóniku. Chce to troška cviku :-)
Micelárka od Biodermy z rady Sensibio (ako už napovedá názov rady) je určená na citlivú pleť, takže nie je vôbec parfumovaná. Maximálne z nej cítiť taký lekárenský "púšik".. ehm ..lepší výraz mi nenapadol. Naopak micelárka od Blanchette B je parfumovaná. Je to jemná kvetinová vôňa, ktorá je veľmi príjemná.




Odličovacie a čiastiace schopnosti sú u oboch takmer na chlp rovnaké. Odlíčia dokonalo tvár, oči.... aj na vodeodolný make-up je macher. Kdesi som sa dočítala, že pleť po Bioderme dosť lepí. Ja som si to nejako nevšímala, lebo vždy po vyčistení sa nakrémujem. No ako som sa túto info dočítala, tak som si to všímala. Ale i tak mi to nevadí. Každopádne Balnchette B toľko nelepí ako Bioderma. Dohromady majú takmer rovnaké vlastnosti. Na tvári sú obe príjemné, v očiach neštípu a odličujú a čistia skvelo. Pleť ostáva jemná a nevysušená.


Tak prečo ich riešim? Myslím, že odpoveď bola jasná hneď od začiatku. Poďme si to najprv v skratke zosumarizovať.

Suma sumarum:

Bioderma
+ má všetky výhody micelárnej vody
+ bez parfumácie - vhodná pre citlivky
+ hypoalergénna, dermatologicky testovaná
- možná lepivosť 
- cena

Blanchette B
+ všetky výhody micelárnej vody
+ hypoalergénna, dermatologicky testovaná
+ pre všetky typy pleti
+ výborná cena
+ možno pre niekoho - parfumácia
- dávkovač

No a je to jasné. Rozdiel je len v cene. A to vážne podstatný. Neviem ako sa pohybujú ceny Biodermy v lekárňach, ale na oficiálnom eshope to "dělá" 13,90 € za 250 ml bez zľavy. Skúste hádať koľko stojí tá od Blanchette B.... jasne, že to prezradím. Nájdete ju v Kauflande. Je to Kauflanďácka značka, pochádza z Poľska a na SR ju nájdete okolo 1 €. Veru tak. Ja som ju kúpila v ČR za akciovú cenu 17,90 Kč :D dobré nie? Bioderma je super, mám ju veľmi rada. Ale príde mi zbytočné si naďalej kupovať rovnakú vec za veľký peniaz, keď môžem za ozaj malý.

Máte rady lacnejšie alternatívy? Alebo dáte prednosť - drahšia=kvalitnejšia?
Krásny prvoaugustový dník!



3 komentáre:

  1. mala som ju a bola fantastická! konečne niekto kto nato prišiel tiež :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej... teraz mám v zásobe asi tri kúsky :-)))

      Odstrániť
  2. Mám zelenou micelárku a nedám na ni dopustit :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)