13. augusta 2013

Avon Mega Effect Mascara

AHOJ KOČKY!

Na FB som nedávno avizovala, že som mala možnosť testovať čudo-riasenku, ktorú som vyhrala u Kešulátka :-)
Schválne som veľmi nepátrala, čo je to zač, aby ma neminulo prekvapenie. No tak sa aj stalo... Na maskaru veľmi netradičný až bizarný dizajn. Celý obal je vyrobený z plastu, ktorý je pekne farebne skombinovaný. Jediné čoho sa troška bojím, aby mi vrchnák nepraskol, bo je troška tenší.


Táto sranda sa na blogoch už dosť omlela, ale už len kvôli tomu dizajnu si myslím, že stojí za pozornosť. Veď posúdite samé :-)
Sprvu sa obal ťažko otváral a ja som ani nevedela, čo je spodok a čo vrch. Ale vrchnák dáko časom povolil. No najlepšie na tom je, že vlastne celá riasenka je viac-menej schovaná v týchto dvoch dieloch. 


Tu som už dala horko-ťažko dolu spodný diel a ešte by bodlo odhaliť tú najpodstatnejšiu časť :-) Z fotky môžte vidieť, že riasenka sa drží za rúčku, ktorú udržíte tak dvoma prstami. Veľkým plusom je, že rúčka má protišmykové body a kĺbik, takže si môžte pohodlne nastaviť sklon kefky.


V tomto spodnom dieli sa kefka "namáča" a "býva" :-)



Kartáčik je taktiež plastový má dlhšie aj kratšie štetinky a na môj vkus je troška tvrdší a nepoddajný. Naviac naberá až príliš veľa farby, čo spôsobuje mierne zlepenie rias. Dobrá bude až po nejakom čase :-) Na druhú stranu riasenka drží celý deň a neopadáva. Dokáže pekne predĺžiť riasy, no optické zhustenie sa nekonalo. Ťažšie sa s ňou manipuluje, ale to je cvik. Nuž ja si nemôžem stále na ňu zvyknúť a farbím si aj viečka :D. Riasenka dlhšie schne, čo môže byť počas bleskových úprav problém.
Celá koncepcia je veľmi dobrá, len by to chcelo vylepšiť kartáčik, čo je pri riasenkách dosť podstatná vec. Sama o sebe nie je zlá, ale ja by som po nej už druhýkrát nešla. Ale som veľmi rada, že som mohla niečo takéto neobvyklé vyskúšať :-)

Je fajn len mám s ňou pocit, že mám na očiach 5 chlpov :D


Aký máte dojem z tejto riasenky? Vyskúšali by ste ju?


8 komentárov:

  1. Kúpila som si ju za vlastné a naopak som celkom spokojná. Vadí mi vlastne len to, že celkom dlho schne :) Samozrejme, poznám aj lepšie riasenky, ale túto nebudem zatracovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super, že ti vyhovuje.. ja som sa dočítala veľa aj pozitívnych, aj negatívnych názorov... nie je vôbec zlá, ale bude lepšia ak troška obschne :-)

      Odstrániť
  2. Teraz sú tejto riasenky plné blogy a akosi vidím všade iný efekt. Asi záleží od rias každej z nás. Keď mám pravdu povedať, neláka ma si ju kúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej každá je inak spokojná.. aj ja som na ňu videla bársaké recenzie... nehovorím, že je hodná zatratenia, ale sú lepšie :-)

      Odstrániť
  3. Super recenzia aj fotky :) Škoda, že nepridáva viac objemu, to bude podľa mňa vadiť viacerým zákazníčkam... ale inak ju používam rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej čítala som :-)) a som rada, že sa ti páčia fotky :-)

      Odstrániť
  4. no uprimne cakala som vacsi zazrak :( sice sa mi apci ako to vyzera ale efekt nic moc :(
    ale pekne si to spracovala :)

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)