7. júla 2013

Ombré lips 2

Tak konečne po menšej blogovej dovolenke... mám taký dojem, že tá dovolenka je až príliš často :-), ale každopádne sú tu ďalšie ombré lips v mojom podaní. Ombré je na Slovensku v týchto chvíľach dosť populárne, najmä čo sa týka vlasov a nechtov. Ombré je na perách dosť nepraktické, lebo je to efekt, ktorý vydrží do tej doby, než si otriete pery. V mojom prípade zmizne hneď.



Jemné koralové ombré, ktoré docielite napríklad použitím rúžov od Dermacol Lip Seduction 04, Rimmel by Kate 12 a nejakým nude odtieňom. Dá sa to zvládnuť aj použitím 2, ale musíte veľmi dobre zapracovať prechod.

Včera sem mali s niektorými dievčatami-blogerkami stretnutie, ktoré ubehlo veeeľmi rýchlo. Ale bolo úžasne. Ako dievčatá, tak aj jedlo a obsluha. Až na tie včerajšie meškania vlakov a moje zabudnté kľúče v práci (skoro som sa nedostala domov, našťastie je všetko OK :-) to bolo na jednotku. Dúfam, že čoskoro sa stretneme znovu :-)

Zatiaľ sa tu majte pekne!


5 komentárov:

  1. Krásne :) ten najvýraznejší je Dermacol?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najvýraznejší je od Rimmel, ten Dermacol je skorej až neonovo koralový :-) a ďakujem pekne

      Odstrániť
  2. Jééé, to je pěkné! Super nápad :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)