16. júla 2013

MOTD: Letné k vode :-)

Sestru som včera "znásilňovala", aby sa nechala troška nalíčiť. Keďže z môjho super zapáleného oka sa vykľula infekcia (pomyselný palec hore), tak seba ešte nejaký čas nebudem maľovať vôbec. Ale takto nejako si predstavujem aj svoje letné líčenie. Veľmi jednoduché, jemné a samozrejme tak, aby pleť toľko netrpela v horúcom počasí.

Od Gosh som dostala pár noviniek na zrecenzovanie, tak som ich samozrejme musela hneď použiť. A zatiaľ veľká spokojnosť. Len ich musím podrobiť záťažovému testu - lebo sú vodeodolné. No vďaka mojim zdravotným problém to nie je teraz možné. Každopádne som zneužila svoju sestru :-)) muhaha... podrobné recenzie prinesiem čoskoro.

Btw. práve mi napadajú rôznorodé myšlienky, keď vidím ako ten foťák "uchvatne" fotí. Každopádne nečakajte nič extra komplikované, na voľné letné dni pri vode sa to aj tak nehodí :-) A ďakujem sestre, že sa nakoniec nechala presvedčiť :-P

Moja veľká pekná sestra :-)




Na celú tvár som aplikovala BB krém od Maybellin Dream Fresh. Má veľmi slabé krytie, skôr pleť len zjednotí. Za to má veľmi dobré hydratujúce účinky - dokonca až také, že tento BB krém neodporúčam pre mastnú pleť. Problém je v odtieni lebo i Light je veľmi oranžový a tmavý. No na leto na jemne opálenej pokožke je fajn, dokonca sa mi zdá, že sa tá hnusná farba prispôsobí pleti :-) Ja som s ním spokojná a teraz na leto si nič iné na tvár ani nedávam. Potom som celú tvár prepúdrovala. Na linku som použila vodeodolnú ceruzku na oči, do kútikov oči rozjasňovač a špirálu taktiež vodeodolnú. Nakoniec som lícne kosti poprášila bronzerom a tváričky zafarbila lícenkou. Na pery som zvolila jemný, takmer bezfarbený lesk. Toť všo. Sestre závidím také veľké oči. Mne by sa v tej ceruzke úplne stratili.

Aké líčenie preferujete na leto? Alebo sa nelíčite vôbec?
Pekný deň želám :-)


4 komentáre:

  1. korektor, minerálny púder, bronzer, bronzový tieň Stay all day od Essence a vodeodolná maskara - to je moje bežné.
    dobre, že sa sestra dala nahovoriť, pekne si ju nalíčila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Suzi.. bolo to také narýchlo, keďže sestra už doma nebýva :-) U mňa je to momentálne podobne len oči úplne vynechávam :-(

      Odstrániť
  2. ked som vyslovene pri mori, tak pouzijem len riasenku a opalovaci tien:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. K vodě vždy lehký BB krém a řasenku, to mi stačí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)