28. júla 2013

MOTD: Aqua

Minulý víkend som trávila na slniečku, pri bazéne a medzi tým som aj líčila. Bola som veľmi rada, lebo na sebe bohužiaľ ešte nejakú dobu nič nenahodím. Tak poďme na to :-)

Líčila som kamarátku a čoskoro aj budúcu rodinu... a poviem Vám tak peknú pleť som už dlho nevidela. Jemná, takmer bezchybná.

Všeobecný postup:
Pre dlhotrvajúci look som na začiatku naniesla primer od Gosh. Na tento look som nepoužila make-up, lebo modelka bola opálená a ja som oproti nej stále ako továreň na primalex. Použila som svoj BB krém od Maybelline, ktorí je o niečo tmavší ako moja pokožka cez zimu, ale zároveň dokáže pekne splynúť s tónom pleti. S korektorom od Kryolan som zamaskovala nedokonalosti, ktorých bolo veru minimum a nakoniec celú tvár som poprášila minerálnym púdrom od Elf. Na oči som aplikovala bázu od Avonu a začala som líčiť očká. Na celé líčenie očí som použila svoju paletku od Fräulein 3°8. Oči som zavŕšila použitím maskary Catchy eyes od Gosh. Nakoniec som vykontúrovala priestor pod lícnymi kosťami, aplikovala "líčka" a zvýraznila obočie - všetko Gosh. Pery som zvýraznila jemným leskom, aby sa nebil s očami (taktiež Gosh).



A detail očiek :-)


Pavlínka takto namaľovaná utekala k priateľovi a keď sa vrátila hovorila:"Jani to čo si mi urobila? Všetky autá na mňa vytrubovali!" :D Tak asi tak nejako.



V ten deň som Pavlínke urobila ešte jedno líčenie - kvázi na večer s červeným rúžom, ktorý chcela veľmi vyskúšať. Zhodli sme sa, že jej veľmi sedí a že sa nemá báť používať aj výraznejšie veci. Nie nadarmo sa hovorí, že červená pristane každej žene.

To je pre dnes všetko, tak si užívajte horúceho počasia niekde najlepšie pri vode so studeným drinkom v ruke :-)


4 komentáre:

  1. Veľmi pekné líčenia. Ako je teraz teplo, tak sa v podstate nelíčim, ale keď sa trošku počasie umúdri určite sa nechám inšpirovať, lebo kombinácie s tyrkysovou sa mi veľmi páčia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak.. ani ja sa teraz takmer vôbec... kvôli počasiu, ale aj kvôli nezdravému oku :-/ a som rada, že sa páči :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)