14. júla 2013

Moje prvé pekné fotoše

V minulom príspevku som dala jednu fotku, ktorú mi urobil veľmi dobrý kamarát. Samozrejme to nie je jediná fotka, tak som a rozhodla, že sa s Vami podelím aj o ďalšie. No povedzte, nie sú dobré? Najprv sme začali tak vážne, no nakoniec fotil aj to ako som sa súkala do rifiel... vtipné zábery :-) A neviete si predstaviť koľko komárov bolo aaaa... už len keď si na to spomeniem sa všade škrabkám :D Tomi to schytal najviac chudinek :-(



Moje "tehotenské" šatky :-))



Presne toto je ten efekt tehotenských šiat :D


Zmena outfitu - obliekať sa do nohavíc s obutými sandálmi, to je také Džejnovské :-)
Fotili sme najprv v Botanickej záhrade, kde odporúčam každému aspoň raz za život ísť. Záhrada je paradoxom - nachádza sa pri hlavných cestách, ale ľudia si tam chodia odpočinúť, lebo stromy dokonale izolujú zvuk a je tam príjemne. Až na tie hnusné komáriská!
Ja som chcela urobiť fotky, ktoré by mali nejakú výpovednú hodnotu. Fotky z Botanickej mali predstavovať niečo čisté, naturálne a akúsi spätosť s prírodou. Naopak fotky z mesta majú reprezentovať... Angličania majú na to lepší výraz - filth (špinu, hnus, svinsto, nečistotu...). Neviem, či sa tento cieľ podaril splniť. Ale tak čo.. mám fotky :D

Príprava do divočiny (mesta)


:D

Môj  favorit, úsmev mi asi najviac pasuje :-)


Na tomto sme sa bavili.. "Urob zvodný pohľad!"...to je skôr - poď so mnou okopávať zemiaky..


Kamarát sa foteniu venuje pár rokov. Fotografuje krajinky a portréty. Vedzte, že krajiny má fakt úchvatné. On je presne ten typ fotografa, ktorý zachytí tú krásu prírody a ešte jej aj pomôže k úplnej dokonalosti. K portrétom poviem len toľko... super sa s ním pracuje, je sranda a výsledok je vždy originálny :-) Týmto zdravím Tomiho! No a po fotení treba zaslúžené pivko. Ako ja naposledy som si objednala kvasinkové a pred čašníčkou som omylom na plnú hubu povedala: "Tomi dopi to pivo, je hnusné. Už viem prečo mi kvasinkové pivo nechutí." Trošku trapas no :D, ale však ja som si nikdy moc servítku pred ústa nekládla. Minimálne teraz po určitých skúsenostiach a sledov udalostí. Takže bacha na mňa :D ale nie...

Tomi, požičala som si jednu krajinku, dúfam, že mi to odpustíš :-)


Keby ste chceli vidieť kopec ďalších fotiek, stačí ak navštívite Tomiho fan page na FB - KLIK. A keď sa Vám fotky páčili, určite to nezabudnite oceniť aspoň jedným lajkom ;-) 

Tak dúfam, že sa Vám fotoše páčili. Všetky pozitívne reakcie nasmerujte aj k nemu :-) lebo ja som len výplň obrazu, Tomi je majster v technike :-)
Tak krásnu nedeľu!


7 komentárov:

  1. Super fotky :) ten výrazný červený rúž ti strašne moc pasuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne, ta tretia s podsvietenim vyzera trochu strasidelne :) Najviac sa mi paci seria v jeansoch pri tom mure.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásné fotky! Moc ti to sluš! Ta červená rtěnka ti sedí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. paradne fotky a tie vlasy no krasne :))
    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem Vám!! :-) a rúž je od Rimmel by Kate 01 :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)