24. júla 2013

Happy Birthday!!

Včera môj blog oslávil svoje prvé narodeniny :-) Asi týždeň pozerám na kalendár, že je koniec júla, vtedy niekedy som napísala svoj prvý post. Rozkliknem si články a aha.. ono to bolo 23-tieho. No čuduj sa .. ono to bolo včera. Som nesmierne rada za každého čitateľa/čitateľku a ja len dúfam, že sa to uberá správnym smerom. Môj blog nie je typicky kozmetický (aj keď to prevažuje), ale je to kus z môjho života i keď nie súkromného. Snažím sa dávať aj nejaké praktické rady, sem-tam články, ktoré len vypĺňajú žalostnú medzeru a hlavne robím to, čo ma baví. Jednou vetou:"Môj virtuálny únik z reality". V realite som tvrdá racionalistka, ale toto je kus typickej ženskosti, ktorá sa niekde vo mne ukrýva :-)

Ďakujem všetkým za Vašu priazeň, ja sa musím polepšiť :-))) 

Za uplynulý rok sa stalo kopec zaujímavých i menej pekných vecí. Na tie horšie nemyslím a tie pekné veci ma ešte aj tak len čakajú. Z najlepších vecí - blogovať som začala v lete a bolo to krásne leto, tretí ročník na vysokej bol mimoriadne náročný, ale ja som úspešne zložila bakalárske skúšky a teraz cez leto pracujem pre jednu americkú vedeckú firmu a som súčasťou vedeckého týmu. Mám najlepších kolegov, akých som si mohla želať, takže zatiaľ je to super a nič mi nechýba :-)
Možno ste si všimli, ale mám novú hlavičku na blogu a budem pracovať aj na jeho prehľadnosti.

Na oslavuj narodenín urobím aj čoskoro giveaway.


Teraz zopár zaujímavostí:
Najobľúbenejším článkom je Dedra deotex - rozmýšľam, že budem testovať domáce potreby :D
Ďakujem sestričke, že sa nechá odo mňa "pokresliť".
Pre mňa najkrajšie líčenie je Bullet for my valentine.



Celkový počet zobrazení blogu je 39 698. Netrhám rekordy, ale som spokojná :-)
Najčastejšie ma nájdete cez google a facebook.
Získala som nejaké spolupráce, no najlepšia je spolupráca s GOSH Cosmetics!
Bola som na prvom blogerskom stretku so super babami :-)




PS: Ďakujem!


6 komentárov:

  1. všetko najlepšie tvojemu blogu a nech sa darí aj naďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani to líčenie je úplne dovi dopo (akože krásne)! Musím sa Ti tu poriadne prehrabať a gratulujem a veľa úspešných rokov a plno nápadov =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pripájam sa ku gratuláciám a želám veľa síl a inšpirácie do ďalšieho blogovania, nech sa darí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vsetko najlepsie, a nech tu s tebou mozeme oslavovat este dalsich par rockov! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem! Len tak ďalej :) To líčenie je dokonalé, nemôžem sa prestať pozerať!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)