12. júla 2013

Gosh Bronzing Powder

Keď už tu máme leto, rada by som Vám ukázala pomocou čoho vykúzlite jemne opálený vzhľad alebo len zvýrazníte prirodzené kontúry tváre. 

Doteraz som používala na kontúrovanie duo od Elfu, ale mala som vďaka Gosh Cosmetics možnosť vyskúšať ich bronzingový púder. Kto "goshácke" výrobky pozná, vie aký je ich typický dizajn obalov. Pevné, plastové, čierne a elegantné s výrazným logom. I like it :-)) V jednoduchosti je krása.



Bronzer sa predáva  v jednom odtieni, ktorý je univerzálny. Uisťujem, že aj najväčšie bleduľky by si ho v pohode naniesli a nevyzerali by ako zababrané od čokolády :-) a zase naopak - tmavšie dievčatá si ho zase môžu troška navrstviť. Je veľmi jemno namletý a dobre zlisovaný, takže vôbec nepráši. Čo sa o tom od Elfu nedá povedať. Prášenie dosť závisí aj od toho aký štetec používate. Ja bronzer zvyknem nanášať pomocou plochého štetca na make-up, tiež od Gosh. Takže má dvojité využitie.



Najprv som si myslela, že bronzer je úplne matný... no takto... on je matný, ale má v sebe takmer neviditeľnú perleť. Žiadne trblietky ani nič také tam ale rozhodne nenájdete. Takže obrovské plus :-)
Gosh má veľa veci neparfumovaných, preto je bronzer vhodný aj pre alergičky a citlivejšie kočky. Púder sa veľmi dobre nanáša a nevytvára nepekné mapy. Výdrž je taktiež úctyhodná - takmer celý deň. Na večer už ho treba osviežiť :-)

Tu je ozaj vidno, že je bronzer veľmi jemný... keby ste ho hľadali tak je pri záprstnej kosti ukazováka :D

Možno ho použiť po celý rok, nie len cez leto. Ja teda radšej používam bronzer ako lícenku :-) Pomocou tohto pomocníka si môžte vytvarovať tvár ako si len želáte. Skrátiť, zúžiť.... ide len o jednoduchý princíp - tmavá farba potlačuje a vytvára fiktívny "tieň". Prikladám jednu fotku z fotenia, kde je to pekne vidieť pod lícnymi kosťami.

Troška seriózne :-)
Fotil ma môj veľmi dobrý kamarát a kolega Tomáš Klučiar, keby ste chceli pozrieť nejaké jeho fotky - portréty alebo krajinky, tak má fan page KLIK. Ak sa Vám fotky páčia, nezabudnite dať like. Určite mu urobíte veľkú radosť :-)

A aby som ešte nezabudla - do 31.7. platí 30% zľava na všetky bronzingové produkty od Gosh. Zakúpite samozrejme vo Fann Parfumériách. 

Krásny víkend želám!!


7 komentárov:

  1. Tento bronzer vyzerá veľmi dobre. Už som dlhšie nebola vo Fann, asi pôjdem omrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuším sme s ním všetky spokojné :) A na tej fotke si krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej :-))a ďakujem hodím sem aj nejaké ďalšie fotoše :-)

      Odstrániť
  3. no, Vierka, veru sme, veď je výborný, zobrala som si ho so sebou aj na Myjavu :-D a Jani, áno, chceme aj tie ďalšie fotky!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)