10. júla 2013

Balea malinová pena

Už len to slovné spojenie "malinová pena" znie k nakúsnutiu. O vôni nehovoriac. Reč je o telovej pene od Baley s vôňou malín.



Má milé dózové balenie s hliníkovým viečkom. Vo vnútri sa ukrýva... no prekvapivo to pena nie je. Je to skôr vodovejší krém na telo s ružovkastou farbou. Avšak prvé, čo si všimnete po otvorení nie je farba ani konzistencia, ale tá omamná malinová vôňa. Nečakajte prírodnú vôňu čerstvo natrhaných malín, cítiť je skorej umelá sladká vôňa. Našťastie nie je príliš chemická.



Krém sa veľmi dobre rozotiera vďaka konzistencii, dobre sa vstrebáva. Najviac sa mi páči, že vôňa sa nejakú dobu na pokožke udrží. Ale keď sa natriete pred spaním, pyžamo zvláštnym spôsobom "napáchne". Nedokážem to lepšie popísať. Hydratácia je pomerne mizerná, no krém veľmi dobre osviežuje počas letných horúcich dní. Hydratácia sa dá docieliť použitím väčšieho množstva krému. Pokiaľ by Vám hydratácia nestačila, dá sa použiť ako ľahší krém na ruky. Ja sa však stále rozplývam nad tou vôňou... aaach... občas sa prichytím s myšlienkou, akoby som do tej dózy ponorila hlavu :-)
Fúha, dnes som to stihla v pár riadkoch.. podľa mňa som vypichla to najdôležitejšie. Ešte treba dodať, že penu kúpite v DM za nejakých 2,50€? Nie som si už istá, ale veľa to nebolo :-). A odporúčam ju len na letné "mazaníčko". Dievčatá, ktoré preferujú hutné telové maslá si v tomto nenájdu to svoje pravé.


+ Balenie                                                                                  
+ Vôňa                                                                                      
+ Cena                                                                                      
+ Dostupnosť 
                                                                         
- Hydratácia
- Nie je to pena v pravom zmysle
- Vodová konzistencia  
- Po spánku pyžamo jemne napáchne




Aké telové krémy preferujete?


4 komentáre:

  1. Mne veľmi vyhovoval hlavne na jar, vtedy som bola s hydratáciou nadmieru spokojná. Inak, tá vôňa... Povedala by som, že pripomína malinový jogurt :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super, že Ti vyhovuje, lebo mne na zimu nestačí :-( :-)

      Odstrániť
  2. ja som ju kúpila, taak som sa tešila ale nakoniec som ju dala sestre :) nesadla mi....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja skúšam hocijake , pekny blog davam follow a pozyvam na GyVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)