29. júla 2013

Astor Lipcolor Butter

Ahojte kočky!

Na FB som avizovala jednu novinku, ktorá si úspešne drží miesto v kozmetickej výbave. Naviac je to letný hit považovaný za dupe Chubbystick od Clinique. Chubbíky som nemala možnosť vyskúšať... teda.. nie som ochotná dať toľko peňazí za farebný balzám. Preto som veľmi rada, že s niečím podobným prišla aj kozmetika, ktorá je oveľa dostupnejšia.


Aby som bola korektná, tak celý názov je: Astor - Soft Sensation Lipcolor Butter. Je to vlastne rúž, balzám a lesk na pery v jednom. Má plastový pevný obal so zlatým nápisom, ktorý sa mi bohužiaľ už zodiera, no obsah je predsa len zaujímavejší. Vysúva sa ako rúž - pootočením spodnej zlatej časti.



Fotky som urobila neskoršie, pri skúšaní noviniek som nedočkavá, tak je balzám už otretý. 

Vybrala som si 2 odtiene týchto kvázi balzámov: 010 Pink Lady, 011 Feeling Feline.
Pink Lady je studená ružová s fialovým podtónom a Feeling Feline je krásna koralová - na koralové farby mám menšiu slabosť :-) 

Zľava: Feeling Feline, Pink Lady

Balzám sa dobre aplikuje, lebo má masielkovú konzistenciu a "hrot" má tvar klasického rúžu.
Oba balzámy voňajú po vanilke... mne pripomínajú vanilkový cukor. Vôňa nie je silná, dotieravá ani umelá. Keďže tento balzám je viac-menej 3v1, tak by som postupne rozobrala popisované vlastnosti.

1. Rúž
Pigmentácia je veľmi dobrá. Po jednej vrstve dostanú pery jemný nádych, no po viacerých pretretiach získavajú pery farebnú intenzitu rúžu. Túto vlastnosť oceňujem, lebo sa dá intenzita veľmi ľahko korigovať.

2. Balzám
Tento produkt vážne pery zároveň aj jemne ošetruje, hydratuje a zabraňuje ďalšiemu vysušovaniu. Presne tieto vlastnosti veľa rúžov nemá.

3. Lesk
Nečakajte pery hyper lesklé. I niektoré obyčajné balzámy jemne pery "naleskujú", tento takisto. Táto vlastnosť nie je nijak výnimočná. Keby ste chceli ozajstný lesklý efekt, treba ho na balzám aplikovať.

Pink Lady

Feeling Feline

A ako je to s výdržou? Ako prvý mizne lesk, neskôr hydratačná schopnosť a nakoniec farba. Na balzám je to super výkon a myslím, že jemne pery stain-uje. Na balzám je výdrž vynikajúca. Výdrží pitie, jedlo už tak nezvláda. No stain efekt na kontúrach pier je viditeľný. Jedna jediná vec, ktorá mi vadí - trochu zvýrazňuje suchšie miesta na perách. Za mňa ho jednoznačne odporúčam, na leto je to vynikajúca vec. Na výber sú jemné, ale aj výrazné odtiene. 
Cena cca: 6,50€

Krásny pondelok a prežite tieto horúčavy čo najlepšie!


7 komentárov:

  1. Minule som si nejaky chcela kupit, ale nevedela som si vybrat z tolkych farieb, tak som odisla naprazdno :-D Ale vyzeraju fakt super, to balenie je velmi podarene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám odtieň 008 Hug Me a kľudne by som si kúpila aj iné odtiene. Podľa mňa je to super vecička za prijateľnú cenu. Mne tie suché miesta nezvýrazňuje a po nanesení tohto "rúžu" mi dokonca zmiznú.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež mám koralové odtiene veľmi rada :) Mne by sa páčil v nejakej výraznej farbe, musím sa na nich pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. určite pozrite na nich... super sú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie vyzerajú milo :) ale ja by som bola radšej keby mali aj take čo nefarbia:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)