14. júna 2013

Prvé sklamanie roka

Skôr ako sa začnem sťažovať sa pochválim, že úsilie v škole sa konečne vyplatilo a budem pracovať pre Univerzitu v Utah pod záštitom SAV-ky. Tak sa neskutočne teším, že sa začína moja vedecká kariéra... keď sa to tak dá nazvať :-)

No poďme k veci. Ako už ste si všimli, mám problémy s perami. A veľakrát som čítala, že jeden prípravok je super a že strašne pomáha. Ešte keď mi ho odporúčila kamarátka, tak bolo rozhodnuté. Je to Kosmín na pery, to už Vám istotne niečo hovorí. A ak nie, tak je to regeneračný balzám na pery s bylinnými výťažkami. Dá sa kúpiť v lekárni, na 100% v ČR, kde som si ho kúpila aj ja a dokonca je to aj český výrobok.




Prekvapil ma hlavne objem, ktorý je nezvyčajne veľký na balzámy a to 25 ml. Obal je jednoduchý plastový a spočiatku som mala problém s aplikáciou, lebo nemá žiadny aplikátor. Ako krém na ruky napríklad. Tak buď čisté prsty alebo priamo na pery s tým, že si to s vrchnou časťou aj rozotriem. 




Konzistencia je mazľavá, ale nie hutná. Pri kontakte s pokožkou sa rozplýva až do tekuta. Má číru farbu a rozhodne to nie je nič pre dievčatá, ktoré majú rady voňavé a chutné balzámy. Voní jemne mentolovo a nahorklo. Chutí teda viac nahorklo ako mentolovo. Pri ňom je to o zvyku, ale ja som si ešte nestihla zvyknúť a to mám polovicu tuby fuč.




A prečo mi nevyhovuje? Lebo balzám ostáva len na perách, nevsiakne sa. A vďaka tomu ako sa na perách rozpustí, tak je riedky a rýchlo zmizne. Obsahuje výťažok z harmančeka, sójový olej, parafín a gáfor (kamfor, camphor), ktorý je známy, že vysušuje. A to by balzám na pery robiť jednoducho nemal. Mám ho už pekne dlho, dala som mu veľa šancí, ale dosť ma sklamal. Teraz skúšam klasický jelení loj :-)
Je pravda, že spočiatku mi pomohol, ale asi tak o 3 týždne to bolo tuším ešte horšie. Ešte že je už teplúčko :-)
Neviem teda povedať ako by pomohol napríklad Vám, lebo na blogoch som čítala aj pozitívne reakcie. Ale mne nepomohol. Takže za mňa určite NIE a radšej vyskúšam niečo nové :-)

Zakúpite v lekárni,niečo cez 2€ (60 Kč).


Aký je Váš overený balzám na pery, ktorého sa nevzdáte? A ktorý je Váš nenávidený?

Krásny piatok!


7 komentárov:

  1. ja neviem o tom, žeby gáfor vysušoval. skôr chladí a rozprúdi krv, ale to je fuk :) hlavne, že ti nevyhovoval.
    a dá sa na 100% kúpiť aj v lekárňach na slovensku okolo 2,50€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej chladí to viem, ale kdesi som čítala, že aj vysušuje .. tak neviem. Ale keby si mi to vyvrátila, tak ti uverím, keďže sa stretávaš aj s masťami a asi ich aj miešaš :-)

      Odstrániť
  2. Waw, tak z teba je už riadny výskumník, gratulujem! Tento balzam som mala a postoj mám k nemu taký neutrálny. Vlastne by mi vyhovoval až na tú vôňu a fakt, že rýchlo z pier zmizne ako aj ty hovoríš:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) ja som jednoducho z neho sklamaná. Ale to bude tým, ako všetci hovorili aký je super a mne nepomohol. Nemala by som toľko spoliehať na echo ostatných :-)

      Odstrániť
  3. Jestli ono to nebude tím, že je to na opary a ne na výživu.

    Šmarja.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Citujem:"..Priaznivo pôsobí na pokožku pier pri vysušení a popraskaní." Tak ako to teda je? :-)

      Odstrániť
  4. Ale on je skutečně na opary,ale evropská legislativa neumožňuje toto tvrzení napsat.Od r.1992 kdy se vyrábí měl na obale Kosmín mast na opary.V r.2004 se musela udělat změna.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)