21. júna 2013

MOTD: Ready to go...

S týmto líčením je možné vykročíť do práce, ale aj sa večer zabávať. Farby som zvolila relatívne univerzálne, no na druhú stranu aj pestrejšie. A keďže je teplo, na pery som dala lesk.


Na fotke vyzerám nejako pokrčene, ale fakt v tom horku sa lepšie tváriť ani nedokážem. No daaajme tomu :-)

Použila som nasledujúce produkty

Tvár:
Gosh Bronzing Powder                                  

Oči:
Lepiacu pásku :D
Max Factor 2000 Calorie

Obočie:

Pery:



A nakoniec ako to dopadlo :-)
Skôr ako som naniesla tiene, pripevnila som si lepiacu pásku k oku tak, aby tiene urobili ostrý prechod. Použila som všetko trblietavé tiene. V kútiku je zlato-žltá, v strede je malinová až vínová a na vonkajšom okraji oka je hnedo-bronzová. Na spodnej línii detto, len som linku pretiahla. Na rozjasnenie som pod obočie naniesla smotanovú. Všetky farby som samozrejme zapracovala a zjemnila prechody. That's all folks! :-)


Tuto to vyzerá asi najlepšie a najdôveryhodnejšie :-)

Tak snáď sa Vám páčilo, ja som dnes 1. krát v práci tak mi držte palce!


4 komentáre:

  1. Krásne, také prirodzené a jednoduché líčenie, ja také môžem :) v jednoduchosti je krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto je fakt krásne líčenie aj ti veľmi svedčí! Držím palce v práci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne parádne, páči sa mi, ako si to spravila (s tou páskou :-) ) pri tom vonkajšom kútiku

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)