12. júna 2013

Konečne bakalárom + TAG!

Ahojte babule, konečne som tu zas, stále som to rovnaká ja len mi pribudli dve písmenka pred menom. Ďakujem moc všetkým, ktorí na mňa mysleli - rodina, kamaráti, vy :-) Je to síce prvý titul, ale ja mu nejakú dôležitosť nepripisujem, lebo i tak s bc. by som nemohla robiť v mojom obore. Je to len jedna zastávka do magisterského.. a kto vie, možno aj ďalšieho ;-) Včera som to nakoniec uzavrela a mám asi tri mesiace nič nerobenia. Vlastne houby....zajtra idem na pohovor do geologického ústavu, aby som si zarobila nejaké euráče, a potom keď tak na konci leta by som zašla niekam na výlet. Môj sen ísť k moru na dovolenku sa zase raz rozplynul, lebo vlastne ani nemám s kým ísť. Včerajší úspech sme oslávili spolu s kolegami, ale žiadna extra oslava nebola, lebo mi išla hlava prasknúť. 

Prvý deň nič nerobenia a mám pocit, že skapem od nudy :D

Kolegyne geochemičky :-)
Ja múdra som nechala foťák aj s fotkami doma, tak toho moc tento týždeň nespravím. Ale kto vie :-P Tak na rozjazd som sa rozhodla urobiť TAG.

1. Aká je tvoja prezývka, ktorú používa len tvoja rodina?
Väčšinou ma volajú normálne menom. Ale môj krstný ma snáď odjakživa volá Žabža. Neviem odkiaľ to má, ale je to milé :-))

2. Aký máš divný zlozvyk?
No u mňa je klasika, že si stále okusujem pery alebo si ich šúpem. To preto, lebo sú vkuse suché a ja som z toho nervózna. Nič mi nezabralo, tak som si kúpila obyčajný jelení loj a teraz testujem, čo to porobí :-) (aj Kosmín ma sklamal :-()

3. Máš nejakú divnú fóbiu? 
Nebojím sa zvierat ani výšky, ani ničoho takého klasického. Ale nemám rada miesta, kde je veľmi veľa ľudí a úplne neznášam keď sa niekto na mňa lepí v MHD... hlavne v lete :D

4. Akú pesničku najradšej spievaš (naozaj nahlas), keď si sama?
Takú, na ktorú práve dostanem chuť :-) aj keď nie som sama :-P

5. Čo ťa dokáže najviac vytočiť?
No najviac správanie ľudí. Neznášam, ak sa niekto hrá na niečo iné, než je. Neznášam, ak je niekto falošný, arogantný a egoistický. A ešte nemám rada ak ma niekto používa argumenty typu - to mi povedala kamarátka, kolegyňa... a tak to je!

6. Povez jednu vec, ktorú robíš keď si nervózna.
Mám tik v nohe.. ale taký riadny :D

7. Na ktorej strane postele spíš?
Tá, ktorá je bližšia k televízoru :D Inak mi je šumafuk :-)

8. Aké pitie si dávaš v reštaurácii?
Klasiku - čapovanú kofolu. Keď nie je, je mi to fakt jedno. Hlavne nech je čím spláchnuť :-)

9. Aká bola tvoja prvá plyšová hračka a ako sa volala?
Fúha, to je už doba. Mám taký pocit, že to bola spoločná so sestrou. Bol to taký plyšový černoško a volal sa Lubumba :D

10. Aké kozmetické pravidlo odporúčaš, ale sama ho nedodržuješ?
Tak napríklad umývanie štetcov a odličovanie sa :-)))

11. Akým smerom stojíš v sprche?
Som zvedavá do akých detailov zájdu tieto otázky... ale nie :-) No ja sedím, lebo máme vaňu :-)

12. Máš nejakú zvláštnu schopnosť, ktorú vieš so svojím telom?
Dať si nohu za hlavu, oblíznuť si špičku nosa :-)

13. Ktoré je tvoje najobľúbenejšie nezdravé jedlo?
Rozhodne pizza :-)

14. Akú frázu používaš najčastejšie?
Jo... čo ja viem.... neeee.....no porád... my Záhoráci máme dosť špecifické hlášky. Ale svojim smiechom zaklincujem všetko..

15. V čom spíš?
Cez zimu mám dlhé pyžamo (čo najteplejšie) a cez leto vo voľnom tričku a kraťasoch ;-)

Budem veľmi rada, ak mi napíšete svoje nejaké zaujímavosti alebo ak sa vyjadríte k nejakému bodu. A kto má blog a chce urobiť tento TAG, nech mi pošle potom link, rada si prečítam :-)

Tak a teraz od nudy idem robiť asi poriadky, lebo tu zapustím korene ;-) Majte sa pekne a ešte zajtra na mňa myslite doobeda, nech je zo mňa veľká pani vedkyňa :D

Tak pá :-)


4 komentáre:

  1. Gratulujem!!! Fú a pamätám si tú bolesť hlavy po bc aj mrg štátniciach. Snáď najväčšia v živote, nezaberalo nič. Museli sme si trošku pospať, ale zas potom oslavovali sme až do rána:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-)) no ja som zatiaľ ešte tak úplne neoslávila, hlavne čakám na to, keď oslávim s rodinou :-)

      Odstrániť
  2. gratulujem :)
    na tie pery skús flexitol balzam na pery. mne neskutočne pomohol ich krém na ruky, verím, že aj ostatné výrobky sú rovnako kvalitné. kúpiš v lekárni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne aj za radu :-) keď mi nepomôže klasický loj, tak sa poň kuknem :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)