18. júna 2013

Gosh Multicolour Blush NEW


Túto lícenku testujem už nejaký piatok :-) bohužiaľ som sa k nej dostala až teraz. Je to v podstate vylepšená verzia staršej Multicolour blush a mali by sa líšiť vo farebnej škále a v zložení.


Nový "model" môžte dostať v 2 odtieňoch - Pink Pie a Bronze Pie. Ja som mala možnosť vyskúšať ružový variant. 



Obal je úplne rovnaký ako aj u tieňov a bronzerov. Je pevný a v žiadnom prípade sa v kabelke samovolne neotvorí. Má 10 g. Lícenka pozostáva zo 4 farieb - oranžová so zlatými trblietkami, hnedá s oranžovo-ružovým podtónom, ružová s fialovým podtónom a nakoniec ružová s červeným podtónom. Dokopy tvoria jemne (ale úplne minimálne) trblietavú a veľmi prirodzenú farbu, ktorá sa veľmi ťažko popisuje, ale základom je ružová.



Lícenka je fakt dobre pigmentovaná a stačí prejsť všetkými farbami len raz, aby ste mali prirodzené líčka. Nie je parfumovaná, čo ocenia najmä "alergičky" a kočky, ktoré jednoducho silne parfumovanú kozmetiku nevyhľadávajú. Ďalšou výhodou jem že lícenka takmer vôbec nepráši. Práši len vtedy, keď do nej štetcom doslova ryjete :-)

Zle je to vidno, ale pri trochej snahe tam niečo uvidíte :-)

Výdrž bola pre mňa prekvapujúca, lebo známe Bourjois lícenky mi nevydržali toľko ako táto. Bez problémov dala 5-6 hodín, potom už sa začína pomaly strácať. Aplikuje sa dobre, rovnomerne a na tvári pôsobí vláčne.
Ja lícenke nemám čo vytknúť, používam ju teraz najčastejšie už len kvôli prirodzenému finishu :-) Takže ju len odporúčam!
Nájdete ju vo Fann parfumériách. Za poskytnutie výrobku ďakujem GOSH Cosmetics.

Majte sa krásne a užívajte slniečka! :-)


4 komentáre:

  1. Pekná recenzia :) Táto lícenka láka aj mňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež ju mám veľmi rada, pekná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tú prvú koláž odniekiaľ poznám ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kuurnik ja som vedela že som to niekde videla... prepáč Suzi idem to napraviť :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)