20. júna 2013

GFC asi na dobro končí ...

Možno ste už na niektorých blogoch postrehli, no nakoniec to asi aj bude pravda, že Google Friend Connect pravdepodobne definitívne končí. I keď táto informácia nebola úplne potvrdená a niektorí ju aj vyvracajú s tým, že sa ruší len Google Reader, ale GFC ostáva. No bez možnosti čítať novinky je v podstate GFC k ničomu. Preto by som rada odkázala všetkým čitateľkám, aby si založili účet na Bloglovin, kde sa dajú sledovať všetky blogy, ktoré sú tam registrované. Aj ten môj. Nerada by som stratila tých čitateľov, ktorých mám. Stačí ak kliknete na obrázok Bloglovin, ktorý mám hneď pod GFC čitateľov alebo na odkaz.


Pokiaľ Vám Bloglovin nevonia, tak stále je to možnosť ma sledovať na FB fan page.
Je to problém, s ktorým sa pasuje momentálne každá blogerka, tak by sme boli rady, aby čitatelia prešli na iný druh following-u, ale principiálne je to to isté. Je mi ľúto týchto nepríjemností, ale zrejme sa už nič s tým robiť nedá ;-)
Dobrý návod na Bloglovin nedávno pridala VeoLittleAlien.


2 komentáre:

  1. určitě je to jen Fáma, objevuje se tahle informace akždý rok a nikdy se nic nestalo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne to napísal aj Google Reader že 1. júla je koniec a tušim aj mail z Bloglovinu mi prišiel v tom kontexte... tak fakt neviem

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)