25. júna 2013

Alverde Quatro Eyeshadow

Prírodnú kozmetiku mám celkom rada, fandím jej, ale nejako som stále neverila alebo nevedela, či môže byť dobrá aj dekoratívka. Dnes sa pozrieme na zúbok očným tieňom. 

Stojan s prírodnou kozmetikou Alverde nájdete vo všetkých DM-kách za veľmi priaznivé ceny. Takže výhovorky, že prírodná kozmetika je drahá, u nej neplatia. 


Tiene sú uložené v nie príliš kvalitnom plastovom obale, i ten aplikátor je viac-menej k ničomu. K prirodzenému líčeniu sú v tomto prípade nápomocnejšie prsty. Každopádne ma zaujala kombinácia 4 nude farieb, ktoré sa hodia na denné i večerné nosenie.



Prvé dva tiene sú úplne bledulinké a ostatné dva sú tmavé, ideálne na dymovky alebo len vykreslenie oblúka. Sú matné, okrem jednej tmavej, ktorá má výrazný bronzový shimmer. Čo sa týka pigmentácie, najlepšie sú na tom práve tie tmavé. Bledé tiene značne pokulhávajú a pre mňa majú nedostatočnú pigmentáciu. 



Výdrž je priemerná, na normálnej pleti vydržia 4 až 5 hodín. Samozrejme s kvalitnou bázou sa pigmentácia aj výdrž zvyšuje. Počas aplikácie štetcami mi tiene veeľmi prášia. Ale fakt že dosť. Stačí ťupnúť štetcom a už celkom napráši, takže nestíham odfukovať. Ďalším nedostatkom je aj sťažená aplikácia - tmavý tieň sa dosť ťažko zapracováva do kože a pri nepozornom nanášaní, môžu byť tiene dosť nerovnomerne nanesené alebo zle rozotreté. Treba si na tieto tiene vyhradiť jednoducho viac času. Ale... fakt nechápem... toto je výrobok, ktorý neznášam, ale zároveň aj mám rada. Síce sa vždy musím s tienikmi poriadne vyhrať, ale výsledok sa mi páči. Za normálnych okolností by som ich zatratila do horúcich pekiel :-) ale dáko si nemôžem pomôcť. Používam ich často a aj tu sa už objavilo pár líčení s týmto produktom.



Tak fakt neviem či ich môžem odporúčať alebo nie. Mne sa páčia aj s tými nedostatkami a zároveň je to najdostupnejšia nude "paletka" v drogériách :-)

Aj Vy máte produkty, ktoré nenávidíte a zároveň máte rady?

Krásny deň!!


4 komentáre:

  1. Som rada za túto recenziu, aspoň budem vedieť do budúcnosti, keby som ich chcela zakúpiť, ja len prírodné tieniky Lavera, ale jeden je tiež dokonale pigmentovaný proste maximálne super a druhý je na tom už horšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som ju držala a potom som ju vrátila, asi som urobila dobre. inak v DM nájdeš Nude paletku aj Catrice, tú novú, ja som s ňou veľmi spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som chcela nejakú kvalitnejšiu nude paletku, ale s matnými tieňmi :-) dosť sa mi to páči :-) paradoxne i keď som v BA teraz, tak nikde nejdem... to zrejme kvôli práci :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)