4. júna 2013

Ach tá škola

Určite ste si všimli, že neprispievam teraz vôbec, lebo na budúci pondelok a utorok mám štátnice. Akoby toho nebolo veľa, tak vo štvrtok idem ešte na pohovor, aby som si mohla nejaké korunky euráče zarobiť. Najlepšie na tom je, že je to v rámci môjho študijného odboru. Idem na Geologický ústav a celý pohovor bude po anglicky. Ach.... toľko stresu v jeden týždeň. Každopádne mi držte palce, aby som mohla potom v kľude ďalej písať nové články. A verte, že ich nebude málo :-)

Ešte pre informáciu: v júli bude stretko blogeriek a čitateliek, organizujú to Suzi a Monica In Essence. Takže keď budete mať čas a chuť, tak sa určite pridajte. Pokiaľ mi to práca dovolí, prídem určite!

Tak sa majte krásne, držte mi palce, nech som ten "blbec" a ozvem sa na budúci týždeň :-)

Pápá


4 komentáre:

  1. držíííím palce :) ja som od piatku Mgr. :)) a viem,čo to bolo za stresy :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj som na teba myslela, že asi máš toho v škole veľa, keď neprispievaš. Každopádne držím palce, mňa čakajú v utorok, stredu prijímačky... tiež to chcem mať už za sebou :( A na to stretnutie by som rada prišla!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím palce na štátniciach a na pohovore! Nech to ide ako po masle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. urcite drzim palce. neboj sa, ver si trosku!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)