15. mája 2013

Vzorky vzorčeky


Mala som možnosť otestovať pár vzoriek, ktoré mi poskytol portál www.parfums.sk. Dostala som tri šampóny s kondicionérom a make-up s púdrom. Keďže väčšina vzoriek šampónov a kondicionérov mi skoro nevyšli ani na jedno použitie. Bude to len také okrajové.

Čo však môžem podobnejšie opísať je make-up a púdrik.




Začneme v skratke šampónmi a kondicionérmi. Dva boli od značky Goldwell Dual Senses (jeden na poškodené a jeden na farbené vlasy. Na môj vkus boli riedke a mala som čo robiť, aby som obsah vzoriek rozotrela po celej hlave a dĺžke vlasov

Na poškodené vlasy
Tieto vzorky mali chemickejšiu vôňu, ktorá sa nedá ani k ničomu porovnať. Ako som vyššie spomínala boli redšie a mali mliečnu farbu. Počas umývania vlasy neboli také šmykľavé ako som zvyknutá. Po uschnutí som čakala, že sa vlasy budú rozčesávať lepšie, ale zase tak hrozné to nebolo. Vlasy som mala hladké, pekné a lesklé. No to mám takmer po každom šampóne. Dosť ťažko sa píše recenzia len po 1 použití. Tak to berte len informatívne.

Na farbené vlasy
Tieto dve mali zase oveľa krajšiu vôňu, ktorá sa niesla do ovocna, aj farbu mali vzorky jemne ružovú. Konzistencia rovnaká ako u predošlých. Vo výslednom efekte som zaznamenala jemnejšie vlasy. Keby som mala zhodnotiť nejaké účinky obidvoch druhov, musela by som spotrebovať plné balenie. Ale koniec koncov, podobnú službu na prvé použitie mi urobí hocijaký iný šampón aj kondicionér. U obidvoch som mala skrátený interval medzi mytím, takže  na mastné vlasy to asi nebude to pravé.

Čo ma však zo vzoriek na vlasy upútalo, bol šampón a kondicionér od Rene Furterer. Šampón bol určený na vypadávajúce vlasy a kondicionér pre objem. 


Tieto vzorky mi už vystačili na 2 umytia. Šampón Forticea bol číry so zelenými kapsulami, ktoré boli mäkké. Voňal po mentole a citrusoch, takže tomu palec hore. 
Kondicionér Volumea taktiež nádherne voňal. Boli to fialky reznuté karafiátmi. Fakt parádna vôňa. Kombinácia týchto vzoriek sa mi veľmi zapáčila. Po uschnutí sa vlasy ľahko rozčesávali,  hlavne boli objemné (aj pri mojich ťažkých vlasoch), príjemné na dotyk a vôňa sa držala ďalšie dva dni. Interval medzi umývaním bol štandardný. Takže v konečnom dôsledku som s týmito dvomi bola spokojná. Rozhodne viac ako s predošlými.

Teraz prejdem k dekoratívke od Lancome. Najprv by som si zobrala na mušku make-up.

Toto asi nepotrebuje žiadny komentár :D
Make-up Lancome Teint Rénergie Lift R.A.R.E je určený na zrelú pleť a mal by mať liftingový účinok. Po tomto zistení make-up putoval maminke, ktorá ho určite lepšie využije aj využíva. Odtieň 03 je na mňa tmavý a nesie sa do oranžova. Má štruktúru denného krému - je veľmi ľahký a jemný. Má veľmi dobré hydratačné schopnosti, nezvýrazňuje žiadne suché miesta ani linky. Nemá nijakú výraznú parfumáciu, len mi troška pripomína karamel. Krytie je slabé, no výdrž veľmi dobrá. Tento make-up naozaj odporúčam každej žienke, ktorá sa pasuje s prvými vráskami.


K tomuto make-upu som dostala vzorku púdru Teint Idole (nevedno presne ktorý) v odtieni 04 Beige Nature. Napriek tomu, že aj púdrik je tmavý, toľko nekryje, tak ho používam ja. Púder má štandardné vlastnosti púdru. Čo by som, ale dala rada do pozornosti je jeho výdrž, ktorú ocenia najmä majiteľky mastnejšej pleti. Pohybuje sa okolo 5-6 hodín. Taktiež sa mi páči, že vôbec nepráši. Takže palec hore ;-)

Ako by som to dnes zakončila? No asi sa oplatí niekedy zainvestovať do kvalitnej kozmetiky. Goldwell šampóny majú dobrú cenu, používajú sa vraj aj v kaderníctvach. No nedá sa zhodnotiť šampón ani kondicionér po jednom použití (ani po troch). Taký Rene Furterer loví v drahších vodách, 20€ by som určite za šampón ani kondicionér nedala. Ale i tak po 2 použitiach ma milo prekvapil. Najlepšie dopadla dekoratívka, ktorú vážne odporúčam. Všetky výrobky zakúpite na stránke www.parfums.sk.

Krásny deň!



2 komentáre:

  1. Mne tie sampony a kondicionery od Goldwell vacsinou sedia, tiez som uz mala vela roznych vzoriek, najlepsie to bolo asi s radom na farbene vlasy, ale zatial som sa nedokopala objednat si plne balenia, pri mnozstve vlasovej kozmetiky, co mam doma, by som naozaj potrebovala tri hlavy...
    Teint Renergie L.I.F.T. Rare som svojho casu mala full balenie, ale podla mna je to dost vyzivny make up naozaj na zrelu plet a zvysuje produkciu seba, tym padom aj lesku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne Goldwell sedia ako hociaké iné šampóny, takže boli ok :-) aj keď som čakala vic no :-)... a s tým make-upom súhlasím :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)