24. mája 2013

Vyhodnotenie GA

Ahojte kočky!
Tak som tu zase pod dlhej dobe. Mám po krk byrokracie na našej škole, tak ma to otrávilo do takej miery, že som nebola schopná dať sem normálny článok. Teraz sa pripravujem na štátnice, tak je to trocha zložité. Ale idem si rozvrhnúť čas, aby som všetko pekne stíhala. 

Teraz k veci.... Víťazkou prvej giveaway u mňa sa stáva...tramtadadaaaa:

Dominica a jej druhý komentár :-)



Víťazke so srdca gratulujem a tí, čo nemali šťastie, možno budú mať nabudúce. Určite to nie je posledná giveaway. Dominica už má nový mail odo mňa, tak dúfam, že všetky náležitosti prebehnú úplne v poriadku.

Ďakujem všetkým zúčastneným, ale aj za pripomienky, ktoré si beriem k srdcu. Budem sa snažiť, aby to tu vyzeralo stále lepšie ;-).

Zatiaľ sa majte krásne, Janka sa ide učiť a niečo pre Vás prichystať.


1 komentár:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)