12. mája 2013

Terény vo fotkách

Ahojte dievčatá, tak som už tu.. živá, zdravá. Terény boli bezkonkurenčne najlepšie za celé tri roky na vysokej. To, že som týždeň nemala na sebe omietku mi len prospelo, prekvapivo sa mi zlepšila pleť. Takže to už s make-upom preháňať nebudem ako cez zimné mesiace. 
Povedala som si, že sem pridám pár fotiek našej nádhernej slovenskej prírody. Terény v skratke pozostávali zo štúdia pôdnych horizontov rôznych pôdnych typov na Slovenku. Videli sme tie najťažšie, najľahšie, najmokrejšie aj najsuchšie pôdy. Okrem tohto sme sa dozvedeli, aké rastliny na akých pôdach rastú a ako sa takéto pôdy obhospodarujú. 
Počas týždňa mi prišli topánky, ktoré so si objednala z e-bay a nová lícenka od Gosh Cosmetics. Sranda, keď Vám kuriér volá na Martinských Holiach s tým, že neviete, že Vám vôbec niečo príde. Ale všetko dobre dopadlo :-)



Lišaj kyprejový

Toto je fotené na vrchole Martinských holí - Veľká Lúka 1476 m.n.m.
Park Révayovcov v Turčianskej Štiavničke
A takto vyzerá časť pôdneho profilu, vidno tu 2 horizonty (Lokalita: Závod)

Toť všo odo mňa dnes. Zajtra snáď už nabehneme na bežnejší režim. Snáď sa Vám tá troška vybraných fotografií páči. Všetky som samozrejme ešte upravovala, aby scenérie lepšie vynikli. 
A tradične na záver: NEZABUDNITE NA GIVEAWAY!

Zatiaľ Vám prajem peknú nedeľu, vidíme sa počas týždňa :-)


3 komentáre:

  1. takéto terénne výpravy som závidela našim geodetom :-D my z nášho odboru sme mali len jednu, na začiatku tretieho ročníka, keď sme išli na Počúvadlo v rámci predmetu Geodézia, ktorú som si musela absolvovať, aj keď som nebola geodet :-D ale bolo to super, vytyčovali sme tam cestu, keď sme mali potom robiť vytyčovák cesty, mala som aj reálnu predstavu :-) takáto tvoja by ma tiež bavila

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no niekedy je to s tými kuriérmi celkom vtipné:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)