1. mája 2013

TAG: Čo o mne možno ešte neviete

Celkom dlho som už nerobila žiadny TAG a tento ma aj oslovil :-) Tak hor sa doň!

1, Sú tvoje vlasy od prírody rovné alebo kučeravé?
Moje vlasy sú rovné ako klince. A všetky pokusy ich natočiť dopadli vždy tak, že buď mi išli odpadnúť ruky alebo za hodinu mi kučery spadli. Pokiaľ vlasy mám rozpustené počas celej doby, čo schnú, vyzerajú ako vyžehlené.

2, Farbíš si vlasy sama doma alebo chodíš do kaderníctva?
Vlasy si farbím raz do roka, lebo viac sa to pri mojej dĺžke neoplatí a pomáha mi s tým maminka (pozdravujem :-)). Keby som mala chodiť pravidelne do kaderníctva, tak sa nedoplatím :D

Pubertálna Janka :D

3, Nosíš každý deň rovnaký účes alebo ich striedaš?
Ja som na účesy úplne ľavá. Mám problém si vyčesať cop. Najčastejšie vlasy nosím buď vo vrkoči na jednej strane alebo v copíku na jednej strane, alebo rozpustené. Dosť záleží od okolností a počasia.

4, Robíš si manikúru/pedikúru sama doma alebo chodíš do salónu?
Pokiaľ do tohto platí strihanie si nechtov, tak doma. Inak táto téma ide úplne mimo mňa. Obdivujem holky, ktoré majú pevné a pekne upravené nechty :-)

5, Ako často si lakuješ nechty?
Iba vtedy keď mi napadne, že by sa zišlo mať niečo na nechtoch. Inak nie je to môj pravidelný rituál :-)

6, Lakuješ si nechty na nohách len cez leto alebo aj cez zimu?
Popravde, si nelakujem nechty na nohách :D

7, Ako dlho ti ráno trvá naniesť make-up?
Záleží na tom, či chcem aj tiene alebo nie. Väčšinou sa vojdem do 20 minút ze vším všudy ;-)

8, Líčiš si najprv oči alebo tvár?
Najprv si nalíčim tvár, až potom prichádza rad na oči. Ale lícenku a bronzer dávam ako posledné po očiach.
Pokiaľ tiene moc prášia, lepšie je najprv nalíčiť oči. Ale vo väčšine prípadov to nerobím.

9, Kupuješ si make-up len keď potrebuješ alebo máš doma zásoby?
Pokiaľ je to myslené make-up ako foundation, tak mám doma len 2. A mať ich viac mi príde zbytočné. Keď beriem make-up vo všeobecnosti, tak niektoré veci mám v hojnejšom počte, ale zásoby to zase nie sú. Všetko, čo mám aj využívam a na druhej strane, keby som nemala, o čom by som písala? :-)

10, Ako často nosíš umelé riasy?
Ešte som umelé riasy neskúšala, ale chcem. Len sa k tomu nemôžem dostať.

11, Maľuješ sa každý deň aj keď si iba doma s rodinou?
Doma nechávam pokožku odpočívať. Predsa len pod tými nánosmi pleť toľko nedýcha.

12, Chodíš niekedy von nenamaľovaná?
Väčšinou vždy sa upravujem, keď idem von. Ale napríklad teraz, keď som úplne vyťažená dopisovaním bakalárky som mala stretko s kamarátkou, ktorú som dlho nevidela, tak som to vôbec nepreháňala - no make-up.

13, Koľko kusov luxusnej kozmetiky máš doma?
Tak význam pojmu luxusná kozmetika je pre každého iný. Ja si nepotrpím na drahé a luxusné veci. Hlavne, aby mi sedeli. Pokiaľ sa počítajú parfémy, tak mám od Dolce & Gabbana Light Blue.

14, Ako často striedaš kabelky?
Záleží od oblečenia, ktoré mám na sebe. Takže sa to zovšeobecniť nedá.

15, Kedy sa ráno zobudíš a kedy ideš spať?
Poslednou dobou som hore okolo 6-7 a chodím spať o desiatej.

16, Si lavák alebo pravák?
Pravák :-)

17, Koľko meriaš v cm?
Neviem to presne asi niečo okolo 164 cm.

18, Hovoríš nejakým cudzím jazykom?
No anglicky a kedysi som docela zvládla francúzsky. Francúzštinu chcem aj oprášiť :-)

19, Máš doma nejaké domáce zvieratko?
Už nie...

20, Čítaš komentáre u článkov?
Jasné, zas tak veľa ich nebýva :D a snažím sa aj na každý komentár odpovedať.

21, Máš nejaký zoznam produktov, ktoré by si chcela vyskúšať?
No mám teraz spravený taký malý wishlist, ale väčšinou sú to len túžby v mojej hlave.

22, Ako vznikol názov tvojho blogu?
To ani nepotrebuje komentár. Myslím, že je to jasné. Občas mám nutkanie zmeniť názov blogu, lebo to znie úplne gýčovo, fádne a bez nápadu...  myslíte, že by zmena názvu blogu prispela?

23, Aká je tvoja obľúbená farba?
Mám rada všetky farby, ale verná ostanem čiernej a tyrkysovej :-)

(web)

Ak Vás tento TAG zaujal určite sa postite doň aj VY :-) A zajtra vyhlasujem na svoje narodeniny prvú giveaway, tak dúfam, že sa zapojíte :-)


2 komentáre:

  1. Mám rada tento typ tagov a som rada, že si ho urobila aj ty :) Čo sa týka názvu blogu, tak podľa mňa je jednoduchý a výstižný. Myslím to v dobrom slova zmysle, lebo nemám rada tie prekombinované mená blogov, čo koľkokrát ani neviem vysloviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný tag...ja si už ani neviem predstaviť, že by som nemala lak na nohách:D Nejakú farbičku tam mám prosto stále:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)