5. mája 2013

Random photos :-)

Ahojte kočky!

Dnes to bude len o sérii fotografií za posledné obdobie. Keďže odchádzam na týždeň do terénu zo školy, tak sa celý týždeň neuvidíme :-( Na druhú stranu, trocha zrelaxujem z písania bakalárky, ktorá je už finito. Ešte mi chýbajú nejaké formality a potom štátnice. Počas terénov budem chodiť do rôznych kútov Slovenska, tak si beriem foťák, aby som mala pamiatku. Keď budú nejaké pekné a zaujímavé fotografie, tak by som sem niečo hodila, ak teda budete chcieť :-) 
Je dosť pravdepodobné, že budem bez netu, takže asi nebudem schopná vôbec odpovedať. Tak keď tu nájdem nejaké komentáre, budem veľmi rada!


Najobľúbenejší seriál :-)

Moje motivačné centrum

Momentka


Takú peknú kytičku som dostala od maminky :-)

Zázvorníky, ktoré ja nejem

Zlomok študijného materiálu

Jeden z mála zákuskov, ktoré mám rada :-) mňam! Tortu kúpite v Kauflande (minimálne v ČR)

Darček od kamaráta z Londýna k narodeninám :-)

Nevyhnutné veci, samozrejme budem týždeň bez dekoratívky... pôdny horizont  aj tak nie je zvedavý na moje kruhy pod očami, beriem aj tekutý hodváb na vlasy, ktorý môžete vyhrať v giveaway. Vzorky majú úplne iný obsah ako je na obale :-)

Čerstvá bazalka - vynikajúca vec :-)


Snáď sa fotky páčili, ja už len dodám - držte palce, aby som prežila v teréne, lebo budeme po vonku chodiť aj keby tragače padali. Nakoniec ešte dávam do pozornosti prebiehajúcu giveaway, tak sa neváhajte zapojiť :-))

Majte sa krásne, píšte za mňa básne!!




7 komentárov:

  1. pekné fotky :)
    kde sú tie časy, keď som si vlastnoručne vypestovanú bazalku zo semiačok trhala a kládla na paradajky prekladané mozarellou a papala na balkóne..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kvietky sú nádherné a prečo neješ tie zázvorníky? :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta Hello Kitty je rozkošná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prečo neješ zázvorníky? mňaam, pošli mne :-D a čo toto tu tá Kitty :-D nech sa ti v teréne darí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem dievčatá a zázvorniky nejem, lebo ja jem len zlomok pečených sladkých dobrôt.. jednoducho mi to moc nechutí... ale tak zase čokoláde neodolám :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)