2. mája 2013

Prvá giveaway u Džejn

AHOJTE KOČKY!

Keďže mám dnes narodeniny, tak budem obdarúvať ja. Je to vlastne prvá giveaway a ja dúfam, že sa Vás zapojí čo najviac ;-) Vyhrať však môže len jedna z Vás, tak držím palce!

Vyhrať môžte base sealer a top coat od Essence, jabĺčkový balzám od NYC, tekutý hodváb na vlasy Joanna, masku kozie mlieko od Ziaja a nejaké vzorky. 
Tekutý hodváb a masku mám otestovanú, tak dúfam, že výherkyňa sa potom podelí o svoje skúsenosti :-)




Podmienky sú jednoduché:
1. stačí ma sledovať cez GFC a byť zo SR alebo ČR
2. napísať do komentu ako sa Vám u mňa páči + čo by ste tu zmenili
3. zanechať v komente aj e-mail a pod akým menom ma sledujete, aby som výherkyňu mohla
    kontaktovať :-)
4. ak giveaway zazdielate, môžte nechať druhý komentár spolu s adresou, kde ste zdielali

Termín ukončenia bude 22.5. 2013.
Losovať bude ujo random :-)

Veľa šťastia v súťažení, ja idem oslavovať popri bakalárskej práce :-) tak držte palce!



33 komentárov:

  1. tak toto je krásna GA! :) páči sa mi veľmi tvoj blog,aj vzhľad,aj príspevky:) sledujem ako Veronika LittleAlien
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taaak co by som tu zmenila ... nic :) mozno by sa mi pacilo, keby si skusila natacal videa :)

    sledujem ta ako Zuska PurpurovaLastovicka

    purpurovalastovicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V prvom rade by som Ti chcela zablahoželať k narodeninám. Želám veľa zdravia, šťastia, lásky a tiež veľa chuti a inšpirácie do ďalšieho blogovania :)

    Tvoj blog sa mi veľmi páči a myslím, že by som ani nič nemenila lebo som ťa začala sledovať práve preto, že sa mi tu zapáčilo. Máš triezve uvažovanie a páči sa mi, že recenzuješ veci, ktoré mám rada alebo som si ich, aj na základe recenzie od teba, obľúbila.

    Sledujem ťa pod mojím krstným menom Janka.
    sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: vik.ppop@gmail.com
    Nemeň, prosím, nič, jediné, čo by som privítala je viac článkov s tvojím líčením, pretože tie mám najradšej :)
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zdieľam tu: https://twitter.com/vikppop/status/330020589593059328
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem :)
    Páči sa mi tu, o blog sa pekne staráš a osobne by som sa viac posnažila s designom lebo to ľudí dosť upúta :)
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jej, vůbec mě nenapadá, co bych změnila..:-) Možná víc článků s tím jak se líčíš, to mě inspiruje:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aké pekné ceny si vybrala :) A gratulujem dodatočne! Ja by som nemenila nič, najradšej mám tvoje líčenia ale rada si prečítam aj recenziu, takže všetko je ok :))

    GFC:kesa

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, rada ťa sledujem, máš krásne líčenia a prospešné recenzie, veľmi sa mi páčil aj post o tom, čo pre teba znamená hudba :) čo by som mooožno zmenila, by boli okuliare za šošovky, ale určite to neber osobne, tie tvoje sú fajn, ja má však vybudovaný komplex z tejto pomôcky už od detstva, takže to je len môj subjektívny názor :)

    GFC: lenka lienka, lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh :-) šošovky nosím bežne cez leto :-)len sem tam je fajn urobiť fotky aj ako to vyzerá pod okuliarmi :-) a mne sa zdá, že mi okuliare aj viac pasujú ako keď som bez nich :D ale to je asi aj zo zvyku..

      Odstrániť
  10. sledujem ako wenndy
    na tvojom blogu by som nemenila nic je pekny a dobry taky aky je :)
    martina.kudriova67@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Zdenka
    netreba nič meniť :) každý má ten svoj štýl písania :)
    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. zdieľam tu: http://www.facebook.com/SomePeopleWantFashion

    monika.svitacova@gmail.com

    Pozývam na svoju Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nic bych neměnila, líbí se mi tu :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    sleduji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Barborqaaa1@azet.sk
    škoda, že som tvoj blog objavila až teraz :) idem ho hneď celý preskúmať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásna ga :) Na tvoj blog som narazila až teraz ale nič by som nemenila :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. zdielam tu: https://www.facebook.com/dominica.jaquelin/posts/161043457397736
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. magdalenka98@googlemail.com
    Tvoj blog sledujem ako jeden z prvých a tak sa mi páči aký je a nič by som nemenila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Swea Wialt
    s-wea@email.cz
    Jsem sice tvoje nová čtenářka, ale i tak jsem si projížděla tvůj blog a líbí se mi to tu :). Možná bych to tu trošku zpřehlednila, neboť jsem chvíli bloudila, ale i tak se tu ráda vrátím :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mne sa páčia tvoje líčenia, pretože sú vhodné aj pre baby,ktoré nosia okuliare (to som aj ja:)) a tiež mám rada výraznejšie rúže, tak sa inšpirujem. Nemenila by som asi nič :)
    denisa.matyasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. možno by to chcelo nejaké video... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. No tvůj blog se mi líbí právě kvůli recenzím a skvělým tutoriálům, ten poslední se mi obvzlášť líbil a budu muse vyzkoušet :D

    sleduji tě pod jménem Veronika Pastorková

    a můj email je: veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sdílím na FB: https://www.facebook.com/verca.pastorkova/posts/652780864738746

    No tvůj blog se mi líbí právě kvůli recenzím a skvělým tutoriálům, ten poslední se mi obvzlášť líbil a budu muse vyzkoušet :D

    sleduji tě pod jménem Veronika Pastorková

    a můj email je: veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Splnené:)
    E-mail: Simikus15@centrum.sk
    a na tvojom blogu sa mi páči všetko:) ale mohla by si urobiť aj nie jaké video:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sledujem ako Veronika , mail sunriseofmylife787@gmail.com
    a páčia sa mi všetky líčenia :) a nejaké video s líčením by bolo super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Zdieľam tu : https://www.facebook.com/pages/Sunrise-of-my-life/485130684856588?ref=hl

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sleduji jako Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Moc se mi líbí mix článků :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. sledujem ako Symanksa

    symanksa@gmail.com

    som tu nováá takze asi po tomto komentariidem nieco citat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. MimsLady
    cerutti44@azet.sk
    všestranné zameranie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC - veronika.zorska
    Mne sa na tvojom blogu páči rubrika Random (tie milujem!) a potom Vlásky. :) Poslednú dobu nejako závislačím na vlasoch. Stále si kupujem nejaké šampóny, masky, spreje a neviem čo ešte. :D
    veronika.zorska@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC- ssimonka.s
    Na blogu ma najviac zaujalo oddelenie zamerané priamo na vlasy, kedze mam vlasy suche a stále hladam niečo čo by mi vyhovovalo čo najviac, rada si prečítam všetko čo sa týka vlasov, starostlivosti o ne, a vyskúsam nejaký novy olej ci sampon:) tiež sa mi páči rubrika priamo zamerana na vyzáž, podla mojho názoru su tvoje líčenia inšpiratívne, a z času na čas niečo vyskúšam aj na sebe. Tvoj blog sledujem pravidelne, a vždy si najdem niečo čo si s radostou prečítam. Len tak dalej:)
    ssimonka.s@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. gfc jarka bukovinska
    mohla by si spravit lepsiu grafiku zahlavie pozadie :)
    jarka1591@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. sledujeem:)
    e.mail-natalyadameova@gmail.com
    sledujem tu pod menom nataly adameova
    a zatiaľ som to tu moc nepokukala tak ti neviem povedať, ale páči sa mi:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)