27. mája 2013

Oh, what the...?

Veľmi dlho som rozmýšľala ako alebo či vôbec napíšem o tej promo akcii, na ktorú som bola pozvaná. Lebo to bola hotová katastrofa. No nič, svoje rozhorčenie som vyjadrila hneď po tom kamarátke, teraz prichádza na rad blog. Ja nie som v takýchto veciach náročný človek, ale poznala som aj druhú tvár tejto veci. Po odchode som sa kládla otázku:"Prečo ma pozvali?"


21. mája bola akcia v salóne Pierot na nové výrobky od Kérastase. Samozrejme som sa na pozvanie tešila, lebo na podobnej akcii som bola len u Gosh. Nájsť som lokalitu nemala problém, problém bol vo veľkosti salónu. Viete si to predstaviť, prišlo asi 25 ľudí a to nepočítam ešte fotografov do rôznych magazínov a podobne. Z tých ľudí boli bývalé missky, ale aj tohtoročná. Takže pekné baby (vlastne sa mi páčili len 2, ostatné to boli figuríny), ďalej tam boli redaktorky z rôznych dámskych časopisov alebo PR pracovníčky z iných firiem. Blogerky tam neboli, keby som vedela, že tam budem jediná svojho druhu nepôjdem tam.



Okej prišla som predstavila som sa hostiteľke and that's all. Nič nové som sa nedozvedela (že klasický melír je out vieme už všetci). Iba čo som započula od rozhovoru niektorých, že Kérastase je hotový zázrak na polámané končeky - mimochodom na polámané končeky pomôžu len nožnice, oni to asi nevedia. Na to akí to boli "odborníci" a aké sumy si pýtali za blbé strihanie... no ok, ale profesionalita by sa mala odraziť aj vo vystupovaní. Missky sa vzadu chichotali a celú hodinu a pol, čo som tam v podstate trpela, sa fotili. Snobárna ako vyšitá. Ja som z toho nič nemala, tak prečo ma pozývali, keď ešte píšem aj negatívny post. Keď som bola na akcii Gosh, tak sa o nás starali doslova ako o princezničky. Bola to veľmi príjemná atmosféra s výkladom a zoznámila som sa tam s dievčatami, na to v dobrom spomínam doteraz. Takže dnes Vám veľmi vykladať o tom, načo je nový produkt od Kérastase nemá zmysel, lebo viem o ňom prd.


Takže moje prvá outsider akcia je za mnou. Jediné, čo som si odniesla bola naprudenosť jak sviňa. V ten deň som ešte dávala viazať bakalárku, jediné šťastie, že som necestovala z domu, inak by som im to dala preplatiť :D A ešte na záver, mali pripravené balíčky s prospektami a výrobkom od Kérastase a ja som dostala ružu so slovami: Dievčatá si už balíčky rozobrali, tak Vám dám aspoň ružičku.... moment... áno rozobrali, lebo z ostatných nachystaných tašiek si doslova vybrali, čo chcú do tej svojej, tak si vymenili, akoby to nebolo jedno, lebo všetky tieto úkony od vlasových stylistov majú aj tak zadarmo. Ja by som sa hanbila jak pes. Takže všetky potrebné informácie nájdete u missiek, len Vám neručím za to či ich aj dostanete.

Teraz sa idem znova upokojiť, dať si kávičku, raňajky a dokopať sa k učeniu. Zajtra chvalabohu bude už niečo výživnejšie. Tak sa majte lepšie ako ja :-)


14 komentárov:

  1. Tak toto ma pobavilo :)))
    PR na slovensky sposob! Pozvali aj mna, ale kedze som 450 km daleko, kazdu takuto pozvanku si dobre rozmyslim...a vidim, ze som spravila dobre :D
    Dufam, ze ruzicku si si odlozila do pamatnicka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D trefná pripomienka... ružička poslúžila na fotenie bakalárky :-))) a nechala som ju v BA, lebo by neprežila cestu domov :-)

      Odstrániť
  2. tusim som nieco podobne videla v mojich mailoch, ale slo to hned do smeti.. ale nie som si 100% ci slo o toto. dufam, ze aspon bakalaraku ti zviazali dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej aj v ten deň som dostala ešte jednu od L'oreal... ale asi sa na to vykašlem :-)

      Odstrániť
  3. No som rada, že aj takýto článok si majú čitateľky možnosť prečítať...lebo áno aj také stáva...blogovanie naozaj nie je o tom, že človeku pchajú do náručia kilá kozmetiky a blogerka za to poslušne píše samé superpozitívne reakcie.....chúďa Džejn:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aaale prežila som to :D na druhú stranu treba aj negatívne skúsenosti, aby sme sa na to všetko dokázali pozerať s určitým nadhľadom ;-)

      Odstrániť
  4. Toto bolo zrejme také tipické slovenské... Čo je zadarmo beriem. Na čom by nebolo nič zlé, ak by to nebrali ako Kelišová pagáče do kabelky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tvoja otázka načo ťa pozvali je celkom na mieste...aj sa čudujem, že tých tašiek nemali toľko, koľko mali pozvaných, ale škoda nad tým premýšľať, ešteže ti tu bakalárku zviazali dobre, lebo to už by bol asi vrchol dňa, viem o čom hovorím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej bakalárka dopadla dobre :-) aj keď sme dlho čakali na všetky formality... koniec koncov som bola spokojná :-)

      Odstrániť
  6. už len slovo na Miss mi naháňa hrôzu....alebo lepšie povedané odpor :///

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bola som zvedavá a dosť som sa zmýlila, ale aj to patrí k životu :-)

      Odstrániť
  7. jaq by som chcela vedieť ktoré to boli :) tie missky slávne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebudem menovať, ale poviem Ti takto - výherkyne za posledné roky :-) teda miss world a 1. vicemiss či jak sa to volajú :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)