29. mája 2013

Make-up of the day - a little pin-up...

... ale fakt len trošku pin-up alebo inak povedané jednoduché ku všetkým príležitostiam. Lana Del Rey veru vie, čo sa na xichtíku nosí :-)) až na tie kačacie pery...

Zvolila som jemný look s výraznými perami. Kto ma nejakú dobu číta vie, že je to moja obľúbená kombinácia. Dnes tomu nie je inak.

Vždy postupujem takto:

1. Báza, make-up, korektor, púder
2. Oči - komplet
3. Obočie
4. Zbytok tváre - kontúrovanie, lícenka, rozjasňovač
5. Pery

Nie je to samozrejme podmienkou, ale takto som sa to ja naučila robiť. Keď sa stane, že pracujete s príliš tmavými alebo prášivými tieňmi, začnite od druhého bodu a potom sa vráťte k jednotke. Takto budete mať istotu, že na hotovej tvári nebudete mať šmuhy od tieňov.

Teraz malý vtip alebo skorej ako fotí foťák s dvomi rôznymi nastaveniami :D Mne to prišlo vtipné už len z toho dôvodu, že nechápem ako som 2x mohla vystrúhať rovnaký xicht. Snehulienkovský look je fajn, ale toto je moc :D

Na prvom ako zombie a na druhom ako by som prišla zo Seychelov :D

Použila som následovné produkty



Tvár:
Gosh Velvet Touch Foundation Primer
Dermacol Caviar Long Stay
Gosh Multicolor Blush 50 Pink Pie

Oči:
Alverde Quatro Eyeshadow
Essence Gel Eyeliner 

Obočie:

Pery:

Takmer na všetky produkty nájdete recenziu kliknutím na názov produktu. Nová lícenka od Gosh zatiaľ hviezdi a Alverde očné tiene a Essence gélová linka ma stále nepresvedčili aj napriek tomu, že ich používam dlho. Keď je teplo gélová linka sa mi rozteká a otláča a Alverde očné tiene zase prášia a dosť zle sa s nimi manipuluje pri tieňovaní. Takže neviem neviem..


Nabudúce chystám nejaké výrazné smoky a nejaký experiment. Dúfam, že čas bude ako tak priať vzhľadom k blížiacim sa štátniciam :-)

Majte sa krásne!!




5 komentárov:

  1. Velmi ti to slusi! A taky uplny detail - ubrala by som z obocia asi 1-2 mm z kazdej vnutornej strany od korena nosa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) a heej zdá sa Ti, že mám blízko? Takto ja mám celkovo strašne malú a úzku tvár (nekúpim na seba normálne okuliare, musím vyberať z detských) možno aj preto, ale disproporčne sa mi to zas nezdá. Lebo obočie začína presne od nozdier nosa. Ale hej opticky to vyzerá zvláštne :D Porozmýšľam nad tým :-)

      Odstrániť
    2. ja mám tvár aj koreň nosa široké a nemôžem si kúpiť normálne okuliare, musím si vyberať zo slabšieho výberu tých širších :D
      ale k veci, snehulienka ma dosť desí, opálenie ti pristane viac :)

      Odstrániť
    3. :D podľa mňa keby som nedala tie dve fotky vedľa seba, tak to tak hrozné nie je, ale súhlasím, že to vyzerá creepy :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)