3. mája 2013

Gosh Long Lasting Lip Marker

Niektoré z Vás vedia, že mám veľmi rada výrazné rúže. Potešila som sa, keď mi v balíčku od Gosh prišla aj fixka v tak výraznej farbičke. Za poskytnutie fixy na pery Gosh Cosmetics veľmi ďakujem.

Keďže ešte skorej som neodolala a kúpila som si fixu od NYC, môžem tieto dva produkty jemne porovnať.

Gosh je známy svojim jednoduchými a elegantnými obalmi, fixu nevynímajúc. Má príjemný hrubší hrot, ktorý nie je k citlivým perám drsný. I keď sa zdá na prvý pohľad, že hrot je hrubý, je možné pery aj tenko orámovať a použiť tak fixu ako kontúrku




Fixa príjemne ovocne voní a sladko chutí. Toto je pre mňa obrovský problém, lebo akonáhle je niečo sladké, ja to okamžite zlížem :D No našťastie má fixa obstojnú výdrž, ktorú ešte neskoršie podrobnejšie popíšem. 

Fixa je dostupná v 4 farbených variáciách, ja mám odtieň 003 Berry, čo je tlmená fuchsiovo malinová farba. Možno ju na perách dobre vrstviť, ale pre lepšie nanášanie nechajte jednotlivé vrstvy doschnúť. Pery vôbec nevysušuje a nedráždi. Keby som túto fixu mala porovnať s tou od NYC, tak NYC nemá tak príjmenú vôňu ani chuť, okamžite sa zlíže tak, že Vám ostane len kontúrka (potom to vyzerá vtipne) a pery vysušuje. Toto vysušovanie pier som očakávala aj od Gosh fixy, ale bola som milo prekvapená. Naviac aj hrot je oveľa pevnejší ako u tej NYC.





Čo sa týka výdrže, tak Gosh rozhodne vedie. Nezlíže sa, vydrží nápoje aj kultúrne stolovanie (rozumejte neprasiatková konzumácia). Takže Vám pokojne vydrží aj 5 hodín, pričom najintenzívnejšie ostáva práve pri kontúrach pier. Ale dosť závisí teda od tej konzumácie. Mne sa nikdy farba nestratila úplne, vždy na nich jemná vrstva ostala a pôsobila prirodzene. Určite vydrží aj bozky a Váš priateľ nebude vyzerať ako šašo :-) ale to som ja nemala možnosť vyskúšať.
Jedinou nevýhodou fixy ( aj Gosh, aj NYC) je, že pokiaľ nemáte úplne geniálne pery bez šupiniek a popraskania, tak fixa má tendenciu tieto nedokonalosti zvýrazňovať tým, že sa tam usádza. 





Fixa + Gosh Volume Lip Shine (07 Burgundy)

Fixu odporúčam každej, ktorá chce vyskúšať niečo nové, ktorá nemá rada nánosy rúžu alebo sa rada bozkáva :-) Kúpite ju v sieťach Fann parfumérie za 9€.


Nezabudnite tiež na moju prvú giveaway o zaujímavé produkty!!

Krásny piatok!!


5 komentárov:

  1. Dobre si to napísala, presne pre tie ktoré sa rady bozkávajú;) Mne sa jedine nezdalo, že by tie šupinky zvýrazňovala, lebo ja mám stále šupinkaté pery...ale to len tak z mojej skúsenosti. A veľmi pekné pery máš... až teraz som si všimla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem možno to robí aj odtieň.. a ďakujem pekne :-)

      Odstrániť
    2. aj to alebo len si mala možno vtedy viac vysušené pery ako ja...alebo niečo podobné

      Odstrániť
  2. Konečne vidím tento odtieň na perách. Pozerala som už po ňom vo Fann, že by nemusel byť zlý a teda že aj nie je, keď miniem nejaký produkt na pery tak si určité urobím radosť s týmto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým leskom sa mi zdá farba ešte intenzívnejšia a o niečo tmavšia ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)