14. mája 2013

Dermacol Mineral Power

Nie som nechtová maniačka, dokonca sa o nechty ani starať neviem. Vrchol starostlivosti o nechty u mňa je nechty ostrihať, keď sa polámu. A veru, že sa lámu stále. Od prírody mám nechty mizerné. Čo je však zaujímavé, tak vlasy zase kvalitné. Genetika je sviňa.
No aj tak mám niekedy náladu nahodiť nejaký pekný lak :-) hlavne keď je vonku pekne. Farby predsa dosť zdvihnú náladičku.

Mám doma jeden lak, ktorý dostala mamina už pomerne dávno. Vtedy som o holografoch nemala ani tušenia. Najprv som si myslela, že je to obyčajný trblietavý lak. No keď som prišla s nalakovanými nechtami pod slnko, nestačila som sa diviť. Lak hádzal x farebných odleskov. Odvtedy ho mám strašne rada a podľa skúsenosti, dokáže pritiahnuť pohľady. Veď čo si budeme hovoriť. Nie všetky dievčatá čítajú blogy a takýchto lakov je v drogériách málo, resp. som ešte žiadny nevidela.

Na fotke moja typická manikúra :D a v tieni lak vyzerá obyčajne

Lak je z rady Mineral Power konkrétne odtieň 11. Mal by obsahovať omega 3 a 6 mastné kyseliny, výťažky z perál a minerálnych solí. To Vám zaručiť nedokážem, ale takto to uvádza výrobca.
Na to ako ho máme dlho vôbec nehustne, má dobrú konzistenciu. Štetček je dlhší a tenší, čo mne vyhovuje, lebo mám "detské" prsty :D. 
Lak kryje už v prvej vrstve, nerozlieva sa a nevytvára bublinky. Schnutie je rýchle, ale výdrž je priemerná - 3 dni. Po troch dňoch, niekedy aj na tretí deň sa začne na krajoch olupovať. Dosť závisí ako ruky namáhate. Ale úprimne, ktorá nosí jeden lak viac ako tri dni?

Viem, že prvá fotka je brutal nuda a ste zvedavé na ten holografický efekt. Tak som sa snažila spraviť pár fotiek. Síce s bleskom, ale na slnku to vyzerá obdobne. Prípadne by som ešte zajtra pridala fotky zo slniečka :-)




Ten efekt mi pripomína šumenie analógového vysielania televízoru z 90. rokov :-) Aj tak sa mi ten lak straašne páči. Majú ho na stránke Dermacol, kde si tento lak môžte kúpiť. Bohužiaľ v drogérii som ho nikde nevidela. Pre mňa je to prvý a zatiaľ jediný holograf. Ešte sa mi páčia holografy od Color Club, ale dáko uprednostňujem kamenné obchody. Vedeli by ste náhodou, či je nejaké kamenná predajňa v BA, kde by mali laky Color Club?

Nazbudnite na GIVEAWAY!

Máte rady holografické laky? Akú značku uprednostňujete?
Pekný večer!


1 komentár:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)