17. apríla 2013

Tip na výlet a čo robím rada vo voľnom čase

Dnes si trocha oddýchneme od šminiek a rada by som Vám len tak poklábosila ;-)
Ako som už spomínala väčšinu času venujem škole, písanie bakalárky a momentálne skúšky. Dokonca tento príspevok píšem o štvrtej ráno, lebo nemôžem spať, ale nejakú ťažkú hlavu si z toho nerobím. Už som si zvykla.
Poslednou dobou ma veľmi napĺňa, čo robím a dúfam, že mi to aj ostane v budúcnosti. Viem, že keď začnem hovoriť o škole pre viaceré to bude total nezáživné, nudné. Ale jedno je isté, študujem to, čo ma baví, čo ma napĺňa a konečne sa necítim na tomto svete až tak zbytočná. Mám skvelého školiteľa, ktorý ma motivuje a to sa doposiaľ vážne podarilo málokomu. Je milé, keď Vám niekto povie - pekná práca! To sú slová, ktoré v škole väčšinou nepočujete. Ešte k tomu na vysokej.

Dalo by sa povedať, že svoj voľný čas veľmi rada obetovávam práve škole. Je jasné, že robím aj iné veci. Napríklad som bola v nedeľu s kamarátmi na takom rýchlovýlete :-) na motorkách a bol to pre mňa zážitok. Aj cesta motorkou, aj samotný výlet. Strašne sa mi páčia moravské dediny a mestá. Najviac uchvátená som Lednicami. Je to obdivuhodný príklad ako sa ľudia starajú o historické pamiatky a ako to všetko menežujú (strašné slovo). Chodím sem každý rok aj niekoľkokrát do roka. A prečo sa mi tak páči? Je tam kopec vecí, ktoré môžte navštíviť: zámok, záhrady, skleník, akváriá, Minaret, Janov hrad. Minaret a Janov hrad sú od zámku situované ďalej a cesta k nim je veľmi relaxačná. Prechádzate sa popri ramenách rieky Dyje, k Janovmu hradu je to zhruba 4 kilometre, ale môžte využiť loďku alebo konský záprah. Vážne kúzelné! Každému odporúčam, minimálne raz za život určite.


Zámok - detail
Zámok - ľavý bok, za stromami sú skleníky, zámok je oveľa väčší ako tu na fotke
Minaret - dá sa výjsť úplne hore, takže kto sa nebojí výšok odporúčam, krásny výhľad, foto z r. 2011

Viac info a fotiek na nete ;-)

Ďalšia vec, ktorá ma teraz začala baviť je fotenie zvierat. Zatiaľ som mala možnosť fotiť len vtáctvo na záhrade. Techniku na to nemám, ale krstný mi požičal zrkadlovku aj s teleobjektívom. Dohromady to mohlo mať tak 5 kíl a mne po pol hodine odumierala ruka :D Chcem sa s tým naučiť pracovať, lebo aj na záhrade by mohli vzniknúť vážne vynikajúce zábery. Toto sú moje prvé:

Škorec obyčajný

Drozd čierny

Strnádka žltá
Párik hrdličiek záhradných
Vtáky sa ťažko fotia, lebo dlho neusedia :-) 

Okrem tohto samozrejme aj blog mi zaberá dosť času. Ale pokiaľ Vás činnosti bavia, nikdy to nie je zahodený alebo stratený čas ;-)

Zajtra sa zase vidíme u nejakom kozmetickom článku. Zatiaľ želám krásny slnečný deň, ja si idem napísať dve skúšky :D


5 komentárov:

  1. Si sa dala na fotenie? :)....velmi pekne :)....do Lednic sa chystam toto leto tiez pozriet ;) takze odporucas?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no nie že by som sa dala, ale nejako sa mi to zapáčilo :-) možno ma to bude baviť.. veď v živote treba skúšať mnoho vecí :-) a Lednice jednoznačne, každý rok som uchvátená a ochkám :D

      Odstrániť
  2. fotky sa ti velmi pekne podarili, hlavne zachytit zive zvieratstvo da niekedy pekne zabrat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru máš pravdu... u takýchto drobcov je to 1 pekná fotka z 50tich :-) a ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. presne tam som pred tyzdnom bola a určite napíšem o tom na svoj blog!
    a...
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html
    pozývam ta na moju GA :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)