28. apríla 2013

Pohodlné oblečenie alias čo nosím

AHOJTE KOČKY!
Trocha pre mňa netypický článok, ale je to blog o mne a mojom svete, tak prečo nie. Zahrniem sem aj nejaké súkromnejšie kúsky, ale ja nemám čo tajiť ani sa za čo hanbiť. 

Som prirodzene štíhla a hlavne malá po mame, takže sa v pohode infiltrujem na základnú školu bez toho, aby si niekto všimol niečo nezvyčajné. Vážim aj s vlasmi okolo 46 kíl (ešte som zo zimy nenabrala zbytok a pochybujem, že aj teraz naberiem, lebo mám pred sebou štátnice) a meriam .. vlastne ani neviem koľko, ale dajme tomu +/- 164 centimetrov.
Väčšina vecí mi nesedí, lebo mám k svojmu pásu relatívne širšie boky a stehná. Takže väčšina nohavíc čísla 36 mi padá a 34 neprevlečiem cez zadok. Rovnaký problém mám s topánkami. Normálne pohodlné elegantné topánky u nás nekúpim. Občas mi sú veľké aj 35-ky :-(. V takom prípade pomáha ebay. Zatiaľ toľko k mojim "životne dôležitým" problémom.

Veci si nikdy podľa farby nevyberám, ale čierna bude vždy mojim spoločníkom.


Spodné prádlo


Som vyznávač pohodlia. Viac ma zaujímajú veci, ktoré sú mi príjemné a komfortné ako veci, ktoré sú práve šik. V tomto ohľade známa vetička: Pre krásu sa trpí, rozhodne neplatí.
I keď v mojich vrchných partiách toho na rozdávanie nemám, som so sebou spokojná. Obľúbila som si trianglové podprsenky, ktoré majú kostice len na bokoch ( tenký prúžok na každej strane) a košíky nie sú veľmi vystužené. Ja by som to nazvala aj - pevnejšia športová podprsenka. Fajné trianglové podprsenky kúpite v Tezenise ;-). Pre mňa sú kostice a pushupky vrcholom nepohodlia. Nenosím, nemám rada a ani nemám potrebu vystavovať svoju hruď, ktorá aj tak výstavná nie je, takže to vlastne ani neriešim :-)))


Pre mňa najlepšie :-)

Čo sa týka nohavičiek, mám rada jednofarebnú klasiku, nohavičky MUSIA byť z bavlny, iné materiály neznesiem. Nemám rada tanga nohavičky, z prvé mi je to zase raz nepohodlné a za druhé ani hygienické to zrovna nie je. Samozrejme, tým nemyslím bombarďáky, ale pohodlné bokovky.

Nohavice

Milujem džínsy. Ale aj na ne mám výhrady. Na to, aby som ich hodila do košíka nemôžu byť  nemôžu byť obšité hovadinkami a glitrami. Také tie žíhané a jemne roztrhané mi nevadia. Široké nohavice s pukami mi nič nehovoria a obliekam len v krajnej núdzi. Legíny mi prídu už dosť otrepané a dosť často ich nosia dievčatá, ktoré outfit neprispôsobia postave. Ja ich väčšinou nosím na doma a 3/4 legíny na šport a turistiku.


"nasrávačky" a ryšavky :-)



V skrini mám ešte jedny "nasrávačky", ale nie sú v pravom slova zmysle. Sú veľmi jemné a pudlo zas tak nízko nie je našťastie. Mám rada aj svoje ryšavky, s nazbieranou látkou pri kapsách. Neviem či majú nejaký spešl názov, ale fotka to snáď povie za mňa. A ešte jedny mrkváče s aztéckym vzorom, ktoré bohužiaľ doma nemám :-(

Nazbierané vačky ;-)

Topy

Páči sa mi športové oblečenie alebo športová elegancia. Aj u tričiek a mikín mám najradšej jednoduché vzory. Ideálne keď je jednofarebné alebo má pravidelný vzor. Neznášam tričká, ktoré majú x napísov a nulovú výpovednú hodnotu. S napísom mám tri tričká: Incubus (kapela), Fender (značka hudobných nástrojov) a ešte jedno v zmysle stop and think (pre niektorých ľudí docela trefné heh).





Z toho elegantného... mám, nosím rada, ale nemám a nezbieram hypermoderné kúsky, lebo na tie treba značný finančný obnos :-) Ale keď je teplúčko, vytiahnem svoje siťovky :-) Sú to priesvitné a veľmi ľahké topy, pod ktorými nosím jednofarebné tielka, ktoré môžete vidieť nižšie.




Na leto úplne milujem jednofarebné tielka, ktoré sa hodia skutočne ku všetkému.



Šaty, sukne a šortky

Tak na šaty mám troška úchylku, páčia sa mi a musím ich mať aj keď niektoré nenosím (hlavne elegantnejšie). 


Tieto som mala na sebe len raz a to na sesrtriných promóciach

Na leto... stáli ma 5€ v Dunaji a netuším či je to originál (asi ťažko) a vlastne ma to ani nejako netrápi.

Sukne som kedysi nosila častejšie ako nohavice cez zimu, ale tým časom nejako odzvonilo. Na bežné nosenie začali byť nepraktické.



Šortky mám zo všetkých vecí na leto najradšej, tento rok mi pribudli do skrine čipkované, ešte som ich na sebe nemala, tak sa teším kedy ich navlečiem :-)




Topánky

Moja mamka nechápe ako ich môžem nosiť i keď už podšívka je vydretá od toho neustáleho nosenia, ale ja jej stále hovorím, že pohodlnejšie ako skaterské tenisky nič neexistuje. Značka Adio je medzi nimi podľa mňa top. Jedny mám od 15tich rokov a stále sú celé, pekné, druhé mám od 17tich a práve tie majú vydretú vnútornú časť. Z toho mi je smutno. Fajn sú aj Etnies, ale majú tvrdšiu podrážku. Tieto tenisky v podstate dožívajú, nové skate tenisky asi nekúpim, lebo už som tak trochu z toho vyrástla, ale kto vie.
S vysokými opätkami sa to má tak, že uchodím len v platforme, ktorá je rozprestretá po celom chodidle. Inak je na mňa docela komický pohľad. Našťastie mám len jedny vysoké lodičky. Nosím ich raz do roka a vždy preklínam ten deň, keď ich mám na nohách. Au, au.
Keď už som zavrhla lodičky, v ktorých neviem chodiť, jedinou možnosťou sú oxfordky, polobotky a baleríny. Keďže som to ja, tak aj tu musí byť nejaký problém. Na moju mini nohu topánky jednoducho nie sú. Stalo sa mi, že aj 35-ky v Deichmanne mi boli veľké. Baleríny som si kupovala v detskom a boli to 34-ky. Ach :D Máme to my malé žienky ťažký život :-)



Sandálky poprípade hodím do iného príspevku.

V štýle obliekania ma ovplyvňovala len hudba - punk, metal, rock.... V podstate to robí dodnes. Nejako sa nedokážem úplne stotožniť s elegantným oblečením a cítim, že to nie som úplne ja. I keď sestra napríklad povie: jeeej nos to častejšie, pristane ti to. Čo keď sa v tom ale necítim? 


Dúfam, že som Vás príspevkom o mojom približnom šatníku neuspala. Samozrejme mám tých vecí viac :D ale písala som len o mojich naj :-)

Krásny deň!!!


2 komentáre:

  1. Nevidim tu ale žiadne minišaty http://www.mollie.sk/7-minisaty
    Nerada ich nosíš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde minišaty nemám tušim žiadne.. všetko sú to šaty nad kolená..

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)