27. apríla 2013

MOTD - Party and special occasion

Mám toho teraz nad hlavu, finishujem bakalárku o dva týždne idem na terény a potom mám zhruba mesiac na štátnice..... ach jaj... ale zase na druhú stranu sa mi podarilo spraviť 5 skúšok behom 2 týždňov. Asi to bude tiež prvý a poslednýkrát :D Nuž okolnosti nútia človeka robiť hocičo, no nesťažujem si. Práve naopak :-)

Už strašne dlho som sem nedala nič výrazné, stále to boli jemné a nudnejšie líčenia. Keďže také počas dňa preferujem. Vlastne ani keď idem von to nepreháňam, ale dajme tomu, že toto sa fakt hodí na niečo výnimočné

Ten vrchnák som mohla utrieť :-/ :D... tak si ho skúste nevšímať :-P
Bronzer + lícenka





Čo som použila?

Tvár:

Oči:

Pery:
Oriflame Studio Artist Lipstick - Nude Seude (9.)

Obočie:







Detail

Takže dnes len toľko narýchlo :-)
Dúfam, že sa páčilo a želám pekný víkend!


19 komentárov:

  1. krásne líčenie na krásnej Janke :-) veľmi vydarené, moja :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeejuu ďakujem Suzi, veľmi ma to potešilo :-)))

      Odstrániť
  2. Krásne líčenie. Myslím, že sa nechám na dnešný večer inšpirovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som veeeľmi rada, že som inšpirovala :-)))

      Odstrániť
  3. Toto sa ti fakt podarilo, tie oči sú nádherne vytieňované :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. výborné! :))) určite niečo takéto vyskúšam :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) určite vyskúšaj nie je to zložité, len treba dobre spojiť farby a zjemniť prechody :-) ale to určite vieš :-)

      Odstrániť
  5. Veľmi pekné líčenie, ďakujem za inšpiráciu na večer :)

    ps: giveaway http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak to je úžasné líčení máš můj obdiv.. já jsem na toto uplně levá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ako si spokojna s tym 123 Bourjois make upom? ja hladam nahradu za svoj milovany Healthy Mix Bourjois, ktory nikde teraz nie je k zohnaniu :/

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vo všeobecnosti make-upy od Bourjois sú veľmi dobré...ja som Healthy mix nevyskúšala, ale tento je vhodný pre všetky typy pleti, nie je hutný a má slabšie až stredné krytie. Aj keď vrstvíš, nevytvára efekt masky a má pudrový finish. Dokonca sa mi zdá, že tesne po aplikácii akoby splynie alebo sa usadí pekne na pleť. Výdrž je normálna, treba počas dňa prepudrovať pokiaľ sa ti mastní trocha pleť. Ja som s ním spokojná, lebo je relatívne ľahký a nemá také silné krytie ;-)

      Odstrániť
  8. krásne líčenie, najma na fotke zdialky to pekne vyznie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa naopak páči detail očka. Krásne decentne skombinované farby, výborne rozblendené, vo výsledku výrazné, ale nie vulgárne. Si naozaj šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie oči sú úplne krásne namaľované :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)