2. apríla 2013

Make-up of the day - jednoduchý jarný look

Konečne vykúklo slnko, tak som to využila a spravila som jemný a svieži look na jar. Toto je môj prvý MOTD ( Make-up of the day), tak to bude aj tak vyzerať :D, ale bola by som rada, keby táto rubrika sa rozvíjala aj naďalej, ale uvidíme ako mi bude svetlo a čas priať. 





Na celý look som použila tieto produkty:


Tvár:
Gosh Velvet Touch Foundation Primer (6.)
Dermacol Caviar Long Stay (7.)
Dermacol Kompaktný púder (3.)
Fräulein 3°8 - bronzer, lícenka (1.)

Oči:
Avon Eyeshadow Primer (8.)
Fräulein 3°8 - tri očné tiene (1.)
Miss Sporty Cat's Eye Liner (5.)
Gosh Growth Mascara (4.)

Pery:
Dermacol Lip Seduction - odtieň 04 (9.)

Obočie:
Gosh Brow Kit (2.)


Na oči a tvár som použila konkrétne tieto farbičky vyznačené srdiečkom :-)




Očká sú veľmi jednoduché. Na celé viečko som naniesla hnedý trblietavý tieň a pod obočie šedý trblietavý. Keďže nie som fanúšik extra trblietok, tak som to celé zjemnila bielym tieňom. Je to veľmi nevýrazné a takéto farby má foťák slušný problém zachytiť. No nevadí :-)
I tak šmrnc tomu líčeniu dáva rúž, ktorý má malinko neónovú farbu. Takéto farby na jar sa mi veľmi páčia a chcela by som si zadovážiť ešte fuksiovú :-)

Dúfam, že sa Vám páčilo a prajem pekný deň!


3 komentáre:

  1. mám jednu otázku. aká je kvalita a výdrž očných tieňov v tej paletke? chystám sa objednať si jednu (ešte nie som rozhodnutá ktorú) a tvoj názor by mi pomohol. je nutné používať pod ne aj bázu? mne skoro nikdy tiene bez nej nevydržia :(

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží dosť od typu pleti. Ak má pleť tendenciu sa rýchlo mastiť, tak určite odporúčam. Taktiež ak chceš, aby boli farby intenzívnejšie. Ďalšie info nájdeš tu http://worldofdzejn.blogspot.sk/2013/04/bazy-pod-ocne-tiene.html

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)