18. apríla 2013

Make-up od the day - denné nude

Ahojte kočky!



Moje MOTD sú vlastne líčenia, ktoré nosím bežne denno denne, takže žiadne papagájiky, ktoré som robila v líčeniach očí. To boli vlastne len moje experimenty :-)

Takže dnes opäť jednoducho.




Použila som následovné produkty:

Tvár:
Dermacol Caviar Long Stay (1.)

F&F Galaxy Shine Highlighter (8.)

Oči:
Alverde Quatro Eyeshadow (4.)
Gosh Growth Macara (5.)

Obočie:
Gosh Brow Kit (3.)

Pery:
Gosh Volume Lip Shine (6.)


Použila som zemité farby ako na oči aj na pery. Je mi ľúto, že foťák spapal farby na očiach, ale oči aj tak neboli veľmi výrazné. Veď posúďte samé :-)



Tuto je to líčenie očí viac vidieť :-)

Dúfam, že sa Vám páčilo! 
Aký make-up uprednostňujete v bežný pracovný deň?
dajte vedieť do komentárov :-)

Krásny deň!


8 komentárov:

  1. kráne riasy :)) takéto neutrálne líčenie používam asi najčastejšie aj ja
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne! V bezne dni sa v podstate tiez podobne malujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to jednoduché pekné a hodí sa k tomu aj výrazný rúž :-) ďakujem!

      Odstrániť
  3. wow zavidim ti riasy aj ja chceeem inak tiez sa licim podobne na bezny den:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ako tak čítam, tak dosť kočiek sa takto líči :-) a nedá sa tým nič pokaziť ;-)

      Odstrániť
  4. Super líčení, taková klasika :) A ty řasy ti teda závidím :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)