12. apríla 2013

Jar je tu :-)

Ahojte kočky!


Určite každá z Vás má väčšiu radosť, keď vstáva spolu s rannými slnečnými lúčmi a spevom vtákov, ktoré sa ku nám vrátili z letovísk. Ja mám od rána dobrú náladu a konečne chuť niečo podniknúť. Škoda, že prvé teplé dni mi prekazil posledný semestrálny týždeň, čo hovorí asi za všetko a okrem toho píšem bakalárku.
Vo všeobecnosti sa mám inak veľmi dobre, momentálne ma obklopujú ľudia, ktorí ma nabíjajú pozitívnou energiou a motiváciou a som im za to vďačná :-)

Keďže sa ozývam po týždni, tak dnes to bude len taký tematický príspevok. Som dievča, ktoré neholdujem ružovej farbe, ale túto jar som vážne neodolala. A tá vôňa! Kiežby som Vám ju mohla teleportovať :-)
Toto sú moji štyria statoční :-) Všetky produkty sú vo fáze testovania, takže sa za nejaký čas na ne môžte tešiť. Len rúž od Rimmel netestujem, lebo tento je už môj štvrtý a môžem ich len a len odporúčať. Ale to už ste určite počuli od viacerých blogeriek :-)



Zatiaľ krásny deň, ja to ešte idem zaklincovať nákupmi nových handričiek :-)


2 komentáre:

  1. Vidím, že sme robili podobné nákupy :DD Ten šampón momentálne používam a som veľmi spokojná. Mám pocit, že sa mi menej mastia vlasy. Rúže od Rimmelu mám 3 a môžem len súhlasiť, že sú super :) Ak dobre vidím, tak na obrázku je aj GOSH fixka. Teraz ako je vo Fann tá GOSH akcia, tak som ju využila a kúpila si lesk a fixku. V tom kelímku, to je maska na vlasy? Na to som zvedavá. Zbožňujem maliny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heej? :D tak to je sranda :D.... ja som si s tým šampónom včera umyla vlásky a zatiaľ v pohode uvidím ako dlho mi vydržia pekné :-) a to v tej dóze to je malinová telová pena, ale pena to úplne nie je.. skorej taký ľahký telový krém :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)