24. apríla 2013

F&F galaxy glow highlighter

Rozjasňovač a bronzer sú vynikajúci pomocníci pri tvarovaní kontúr tváre. Bronzer sa používa na potlačenie niektorých tvarov a rozjasňovač na ich zvýraznenie. Na internete a youtube nájdete veľa tutorialov, ktoré názorne ukazujú použitie týchto dvoch produktov. 



Bronzer používam vždy, keď sa líčim a rozjasňovač väčšinou keď idem s kamarátmi von. Lebo sa mi páči výsledný efekt v tlmenom svetle. Na trhu máme krémové a púdrové rozjasňovače. S púdrovými sa pracuje oveľa ľahšie ako s krémovými. Na tie krémové treba grif.
Okrem toho, že rozjasňovač zvýrazňuje určité kontúry, zvýrazňuje aj nedokonalosti na pleti. Toto je azda jediná ich nevýhoda. Najideálnejší rozjasňovač je taký, ktorý neobsahuje glitry, ale má jemne trblietavý až perleťový finish.




Rozjasňovač, ktorý si dnes rozoberiem je od značky F&F. Popravde ma nikdy "teskácka" kozmetika nepriťahovala. Ani cenami, ani obalmi. Vlastne, keby nebola na ňu 70% zľava, tak okolo nej nepovšimnute prejdem.



Rozjasňovač je v sklenenom kalíšku so skrutkovacím vrchnákom. Má penovú konzistenciu a je neparfumovaný. V kalíšku sa farba javí smotanovo-krémová, ale po rozotretí hádže žlto-orandžové odlesky. Vážne zaujímavé a ťažko popísateľné.





Je vhodný najmä pre suchšiu pleť, ktorá neznesie ďalšie nánosy púdru. Avšak vďaka konzistencie je ho treba veľmi dobre zapracovať do pleti, aby bol rovnomerne nanesený. 

Skutočné odlesky sa veľmi zle zachytávajú



A kde sa rozjasňovač nanáša??

(web)

Na vrchol lícnych kostí, na vrchol nosa, do stredu brady, na spánky alebo naopak jemne do stredu čela medzi obočie (záleží dosť na tvare Vašej tváre) a ja by som ešte pridala srdiečko pier a pod obočie.

Pravdepodobne omyl v preklade - highlighter nikdy nebude báza :-)

Rozjasňovač je skvelý. Hlavne za tú cenu po zľave :D. Zakiaľ ich majú a chceli by ste niečo takéto vyskúšať odporúčam tento.
Jediné, čo by som mu vytkla je výdrž, ktorá by mohla byť o chlp lepšia. Len všetko čo sa leskne, trbliece a blyští má väčšinou kratšiu výdrž.



Nájdete ho vo veľkých predajniach Tesco za akciovú cenu 2,85€. Objem 11 ml myslím, že vydrží celú večnosť, keďže jej stačí naozaj málinko.


Čo Vy a rozjasňovače? Máte radšej rozjasňovače alebo bronzery, alebo používate oboje?

Pekný takmer letný deň prajem!


9 komentárov:

  1. aj ja som si ho zobrala z akcioveho stojanu :) a nelutujem :) krasny do tohto pocasia
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím :-) i keď ja ho najradšej používam v priestoroch s tlmeným svetlom ako som napísala... :-)

      Odstrániť
  2. ..........^_^ este ze v Senici neni vacsie Tesco :(.....aj ja taky chcem :(...to si kupila v BA ci???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj v BA.. neviem, kde by mohli mať ešte niekde poblíž...:-/ ale v tých väčších tescách myslím..

      Odstrániť
  3. Ja mám pleť, ktorá má sklony k tomu, že sa leskne. Preto rozjasňovače nepoužívam. Prišla by som si potom už ako naozajstná disko guľa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno by sa ti šikol skorej púdrový :-) samozrejme aplikovať na matnú pleť ;-)

      Odstrániť
  4. ráda bych používala rozjasňovače, zatím jsem ale nenašla ten pravý.. tenhle vypadá hrozně hezky, ale zase.. u nás nikde není F&F kosmetika k dispozici:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som včera videla recenziu na jednom českom blogu na túto kozmetiku... tak neviem ti povedať, možno iba vo vybraných predajniach majú stojany...

      Odstrániť
  5. Tiež som na neho v tom výpredaji pozerala :) Ale zobrala som si nakoniec tekutý korektor, ktorý som ešte ani neotvorila :D Ja na rozjasňovače nemám nejak šťastie.. prvý som mala z ELFu, to bolo dosť zlé.. potom som si kúpila taký dvojitý od Alverde, na ktorý som sa tešila, ale na tvári sú vidieť len samé trblietky.. takže stále ten pravý hľadám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)