14. apríla 2013

Dermacol Kompaktný Púder


Ahojte kočky! Hneď ako sa mi rozsypal púder od Miss Sporty, vedela som, že potrebujem samozrejme nový. Siahla som po púdri od Dermacolu, ktorý je v blogosfére docela obľúbený. Keďže mám pomerne suchú pleť s šupinkami na čele a nose, bola som zvedavá.

U susedov krajkový, u nás čipkovaný. Teda, viac sa mi páči krajkový :-)





Má jednoduchý, až veľmi jednoduchý obal, ktorý sa nemôže pýšiť nejakou robustnosťou. Musím naň dávať pozor, lebo keď mi spadne, s veľkou pravdepodobnosťou bude po ňom. Minimálne po vrchnáku, ktorý sa skrutkuje. 

Pod priesvitným vrchnákom vykúka veľmi krásny krajkový reliéf, ktorý mi spočiatku bolo veľmi ľúto vydrať štetcom. Ale zase som si ho nekúpila na to, aby som sa naň pozerala, však?





Mám odtieň č. 2. V drogériovom svetle sa dosť ťažko vyberal správny odtieň, kľudne by som zniesla aj tmavší. Preto dvojku môžem odporúčať aj pre bleduľky. Jednotka bude vhodná pre porcelánové typy.

Vhodný je ako pre mastnú aj pre suchú tvár. Hovorím aj o mastnej, lebo sestra tento púder má a bola/je s ním spokojná. I keď jej treba počas dňa prepúdrovať. 

Keďže ja mám suchú pleť, tak za seba hovorím, že so správnou pleťovou starostlivosťou nezvýrazňuje suché miesta na tvári a to je veľké plus.



Krytie je takmer žiadne, ja by som ho zaradila do skupiny transparentných púdrov. Takže treba dobrý make-up a potom stačí tvár jemne poprášiť, aby make-up alebo korektor ostal na mieste a nezaliezal do liniek alebo vrások. V jemnej vrstve nepotláča prirodzený lesk tváre, ale v podstate nasaje len prebytočný maz.

Tu je pekne vidno ako je púdrik bledý

Na mojej tvári je výdrž obstojná, keďže sa mi tvár takmer nemastní. Na mastnej pleti samozrejme tak dlho nevydrží, lebo pri zvýšenej produkcii mazu ho púder nestačí absorbovať. Preto je potrebné ho po nejakej dobe znova naniesť. 

Rozhodne ho odporúčam všetkým kočkám. I keď, čo spraví na mastnej pleti, za to ruku do ohňa nedám. Ale pokiaľ to nie je nič extrémne, tak púder určite neuškodí. Na internete koluje veľa recenzií aj na mastnú pleť. Ja ako majiteľka tej suchej hovorím: ÁNO :-)

Tak krásny večer!



9 komentárov:

  1. už len kvôli vzhľadu by som si ho kúpila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používam od Rimmelu púder Stay matte a mám pocit, že mi prestáva vyhovovať. Asi ho mám už dlho a pleť si zvykla. Pozerám nejaký nový a tento veru nevyzerá zle. Už sa len musím konečne rozhodnúť, ktorý kúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte som počula, že je dobrý púder od NYC ;-)

      Odstrániť
  3. Pudr musí být super, snad ho někdy vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite ho niekedy vyskúšaj :-) má aj fakt dobrú cenu ;-)

      Odstrániť
  4. tento puder je velmi dobrý...bola som mu verna asik dva roky..teraz som chcela vyskusat nieco nove tak som si kupila jeden puder od essence..a hroza...takze sa radsej spat vratim k tejto znacke

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež ho používam, a nemôžem si ho vynachváliť! :) Ak chceš, môžeš si pozrieť moju recenziu na tento púder:http://luccietips.blogspot.sk/2014/01/stay-matte-with-dermacol.html :))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prosím Vás je tento púder vhodný aj na make-up akne color ?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)