23. apríla 2013

Balea čistiaci gel na tvár

Už v recenzii na zlupovaciu masku od Himalaya Herbals som avizovala, že ich je viac. Dnes to bude ďalší "nerozhodník".
Používam ho docela dlho a stále ma nepresvedčíl aj keď má aj pozitívne účinky.

Gel je v plastovej nádobke, dávkuje sa pumpičkou, ktorá mi spočiatku nefungovala. Neviem čím to bolo, ale jednoducho pumpička nebola schopná nasať produkt. Najprv som si myslela že je tam niekde dierka, ktorou sa tam dostáva vzduch, ale asi nie, keď už funguje.




Samotný gel je veľmi hustý, číry s ružovými kapslami, ktoré sa rozpustia po vmasírovaní gelu do pleti. Má chemickú vôňu a pripomína mi prostriedok na umývanie riadu. 




Je vhodný pre každý typ pleti, ale ja by som ho odporučila tej mladej a mastnejšej. Po umytí je tvár rozžiarená, jemná, ale veľmi napätá. Po použití si pleť okamžite pýta hydratáciu. Keďže ja mám suchšiu pleť, tak nič moc. Ale keď si dám výdatnú vrstvu krému, už je to ok. Napriek tomu nevytvára na pleti šupinky, ktorými občas trpím.
Dokáže odstrániť aj make-up, ale treba pleť ešte dočistiť vhodnou pleťovou vodou.
Po dlhšom a pravidelnom používaní som si všimla, že aj póry dokáže udržiavať čisté. Používam ho 2x denne, t.j. ráno a večer.

Vďaka týmto vlastnostiam vážne neviem-neviem. Na trhu nájdete určite aj lepšie čistiace gély. Ja som si gél kúpila z nutnosti a zo zvedavosti. Nemám problém ho spotrebovať, lebo nejaké závažnejšie ťažkosti mi nespôsobuje, ale znovu si ho určite už nekúpim. 
Objem: 150ml
Cena: 2,49€

+ jemná a rozžiarená pleť
+ odstraňuje nečistoty
+ cena

- vôňa
- možno aj veľmi hustá konzistencia
- nedostatočne hydratuje pleť


Aké každodenné čistiace produkty na tvár používate?
Krásny deň!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)