2. marca 2013

Soft blue & brown

Včera večer som sa hrala ešte s farbičkami a vyšlo z toho toto. Na mňa pôsobí mäkko a jemne... i keď tá spodná linka je tvrdá :-)
Každopádne, čo hovoríte na kombináciu modrá a hnedá?




Pekný deň!


4 komentáre:

  1. Pekné líčenie :) Túto kombináciu som začala v poslednej dobe nosiť častejšie. Hnedá s modrou a to od bledej modrej, cez tyrkysovú až po tmavo modrú vyzerá napodiv dobre. Iba modrá mi príde na oku taká divná, ale tá hnedá to tak pekne rozbije a urobí z toho príjemnú farebnú kombináciu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej modrá na očiach je... divná, čo si budeme hovoriť :-) ale keď sa správne nakombinuje, tak preč nie :-)

      Odstrániť
  2. krásne :) a podľa mňa veľmi nositeľné, jemné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)