14. marca 2013

Ombré lips 1

Skorej by som to nazvala ako pokus, keďže som zistila, že štetec na pery mám doma, tak sa mi miešali farby strašne ťažko. V podstate som ich rozotierala až na perách.
Možno si hovoríte, prečo som teda nepočkala... ja som bola zvedavá :-) a chcela som sa s Vami o pokúšanie aj podeliť ( preto v názve článku mám jednotku).

Celkovo ombré štýl sa mi páči. Najviac na vlasoch, potom nechtoch, perách a na oblečení ma až tak neoslovilo, aj keď má niečo do seba a určite si svojich priaznivcov našlo/nájde.

Keby som plavovláska neváham a dám si končeky zosvetliť o ten jeden odtieň :-)



Škoda, že na prvom obrázku sa stratil úplne červený rúž :D to je docela zaujímavé.... doma skúsim s niečím tmavším a uvidíme ako to bude vyzerať :-)

Páči sa Vám trend ombré ?

Pekný štvrtočný dník!


10 komentárov:

  1. na tej prvej foto to vyzera podla mna dobre.
    inac, ja som tmavovlaska a chystam sa 'vyrobit' si ombre hair v sobotu rano, ked manzel 'vypadne' na sluzobku. ked budem na fotkach s bob-om, tak si asi domyslis, ako to dopadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hej? tak to som fakt zvedavá :-) lebo si to na tmavých vlasoch moc neviem predstaviť, kor keď ja mám vlasy ako uhol :-) tak snáď sa Ti podarí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa mňa sa ti to podarilo :) Mne sa ombre páči na vlasoch, ale nejako na to nemám odvahu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) aj mne sa páči na vlasoch ;-)

      Odstrániť
  4. Ja sa na ombré chystám v lete... a keď sa nepodarí tak to ostrihám :D Inak tie prvé sú super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tebe sa to bude určite hodiť, tak by som neváhala :-) a ďakujeem :-)

      Odstrániť
  5. Nad ombre vlasmi premyslam uz dlhsie, no nalicit si pery v tomto style by ma nenapadlo, ale vyzera to fakt zaujimavo. A to si si vlastne hornu peru nalicila tmavsim odtienom, alebo si to nejak tienovala? :)

    Morethanabeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej vrchnnú časť vrchnej pery tmavším rúžom vnútornú stranu pier bledším a vonkajšiu časť spodnej pery nude rúžom.. potom som sa len snažila zjemniť prechody a hotovo :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)