15. marca 2013

Neutrogena koncetrovaný krém na ruky

Pokiaľ je vonku ofučané a mrazivé počasie, veľmi trpím na suché a popraskané ruky. Na chrbtoch rúk som mala mikrotrhlinky na koži a bolo nepríjemné aj umývanie rúk čistou vodou. Aj čistá voda ma na rukách štípala. Potom som objavila koncentrovaný krém od Neutrogeny. Keďže recenzia je jednoznačná, bude stručná ;-)



Na prvý pohľad možno si poviete, že 50 ml krému za vyše 5 € sa neoplatí. Ale vďaka vysokej koncentrácii sa míňa pomaly.
Krém je v klasickej tube, je veľmi hustý, má mliečnu farbu a príjemnú vôňu. Na natretie rúk stačí veľkosť hrášku. Ja som krém kupovala v období, kedy som už mala ruky v katastrofálnom stave. No za pár dní bolo po ťažkostiach. Obsahuje veeeľa gylcerínu a možno aj preto je krém taký účinný. Čo ma však prekvapilo - po tomto kréme ma popraskané ruky neštípali.

Krém je zle vidno, ale je tam :-)

Denne mi stačilo sa natrieť 2x - ráno a na noc. Krém sa vstrebal takým spôsobom, že aj po umytí rúk mydlom som ruky nemala suché. Čo sa teda týka toho vstrebávania, podstatne záleží od toho, koľko krému si dáte. Keď sa už naučíte presne korigovať množstvo, krém sa vstrebe do niekoľkých minút a nemáte pocit mastných a lepkavých rúk.
Okrem okamžitej úľavy suchých a popraskaných rúk, môžete krém použiť aj na iné časti tela - lakte, kolená a samozrejme aj chodidlá.

Krém kúpite klasicky v drogérii ( napr. DM) za niečo nad 5 €. Pokiaľ by Vám vadila parfumácia, na výber máte aj neparfumovanú verziu krému.


 Zatiaľ Vám želám pekne strávený deň, keďže počasie za moc nestojí :-) !


2 komentáre:

  1. Súhlasím, ten krém je úplne úžasný! :)
    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ho už mala v košíku, ale nejako ma odradil ten pomer cena:veľkosť a nakoniec som ho nechala v drogérii. Takéto problémy ako ty nemám a možno by bol na mňa až príliš výživný, nakoľko to nepotrebujem, ale keby mám problémy, tak aspoň viem po čom siahnuť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)