28. marca 2013

Luckina 6-ka

Ahojte kočky!
Dnes to bude pokračovanie "Niečej šestky" (mala by som to asi premenovať, znie to divne). Lucka je moja sestra a pôvodne tých produktov mi dala viac, tak som pár vybrala, lebo by to nebolo fér voči ostatným. Čo je však zaujímavé - i keď sme sestry máme úplne odlišný typ pleti, takže kozmetiku poznám, mám ju aj vyskúšanú, ale mne osobne nesedí, veď prečo asi :D

Tak si prečítajte, čo si pre Vás Lucka prichystala :-)


Uuuuf sestra mi dala „bojovú“ úlohu, napísať o mojich 5 - tich obľúbených produktoch. No pravdupovediac obdivujem všetky blogerky, ako dokážu písať o kozmetike dlhé články, lebo ja daný produkt vždy zhodnotím tak, že buď je super alebo k ničomu :-).Tak ideme do toho...

Bioderma Sébium peeling
Peeling používam jeden krát do týždňa. Vyčistí uhry, odstráni odumreté bunky, a podporuje obnovu nových buniek. Bioderma je moja obľúbená značka kozmetiky.

(web)
Planet Spa Thailand Lotus Flower
Ďalší produkt je od Planet Spa, vlastne mám ich v zbierke viac a sú od firmy Avon. Nenakupujem pleťovú kozmetiku z katalógov, ale toto je výnimka. Masky z radu Planet spa sú naozaj dobré. Konkrétne táto vyčistí pleť do hĺbky, a je po nej  veľmi hladká. Skôr ju ale odporúčam na mastnejšiu pleť, suchú by mohla ešte viac vysušiť.
(web)

Make up Max Factor Facefinity 3in1
U tohto make up-u ma zaujalo, že obsahuje bázu pod make up, korektor a make up. Či to obsahuje alebo nie ťažko posúdiť, ale výrobca to tak uvádza, tak budem tomu veriť :-). Ja som s ním spokojná. Výdrž má dobrú bez problémov aj 8 hodín, ale treba mi prepudrovať počas dňa T-zónu. Čo sa mi páči má SPF 20, nezalieza do vrások a neupcháva póry.


(web)


Calvin Klein Euphoria
Je to parfémovaná voda 100 ml – menšia sa ani neoplatí kupovať. Vôňa? No tak tá je nádherná, vyznačuje sa zmyselnou výraznou vôňou, som si ju hneď zamilovala. Je to ťažšia vôňa vhodná na jeseň a zimu. V lete mám radšej svieže vône. Keďže nemám na teplé dni žiadnu voňavku, tak akú by ste mi odporučili? :-)
Moja poznámka: Túto voňačku som sestre chodila potajomky kradnúť, ale pssst :-)

(web)

La Roche-Posay Hydraphase UV Intense legere
To najlepšie na koniec. Dlhú dobu som hľadala krém, ktorý by mi vyhovoval. Vyskúšala som ich viacero od Biodermy, Vichy...až som natrafila na LRP. Stoji síce viac, ale nebanujem. V zime som mávala na brade malé šupinky, ale s týmto krémom sa mi to nestalo. Krásne hydratuje, pleť je pružná a jemná. Potešila som sa, že obsahuje fragmenty kyseliny hyalurónovej, keďže už mi tiahne na 30, treba začať bojovať s prvými vráskami :-( :-).


(web)

A čo by som si už nikdy nekúpila?
Nie je to jeden produkt, ale sú to všetky šampóny od Pantene pro V. Vlasy sa mi po ňom nelesknú sú také splihnuté, ťažké a hlavne „lepkavé“ fuuuj strašný pocit. Neviem čím to je ale vôbec mi táto značka nevyhovuje.
Moja poznámka: Ani ja Pantene nemusím. Raz som neodolala a kúpila som si celú radu Nature Fusion a som rada, že ju moja mamka vypotrebovala :-) 


(web)

Ďalší diel máme za sebou, pokiaľ ste sa v tom našli tak dajte vedieť alebo keby chcete viac informácií o produktoch, všetko zistím ;-)

Krásny dník!


2 komentáre:

  1. Na Biodermu nedám dopustit zvlášť na tuhle řadu :) Calvin Klein euphoria krásná vůně! Hezký článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :-) sestra bude mať radosť ;-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)