13. marca 2013

Jemné "púdrové" líčenie

Ahojte!

V nedeľu som dala zase sestru do parády.. aspoň teda dúfam, že to je/bola paráda :D ale musí sa zmieriť s tým, že bude mojou modelkou.
Tento raz som líčila pri normálnom dennom svetle a snažila som sa odfotiť aj tvár. Tak so sestriným dovolením ( síce aj bez neho) pridávam aj fotku tváričky. No úprimne povedané veľa toho vidno zase nie je :-)


Zistila som, že na niekom inom sa mi líči oveľa lepšie ako na sebe. I keď práce s inými ľuďmi je zložitejšia - hlavne, keď sa snažíte urobiť tenkú linku a človek pod vašou rukou sa rehní alebo sa silou-mocou chce pozerať sto rokov starý film. Neviem či sa smiala na mne, lebo som sa tvárila smrteľne vážne alebo sa smiala len z dlhej chvíle :-)



Púdrové som líčenie nazvala preto, lebo líčenie je matné. Veď posúďte sami :-) Použila sa bledý béžový tieň do vnútorného kútika a pod obočie. Do vonkajšieho som zapracovala studený hnedý tieň a aby to nevyzeralo tak obyčajne, tak som pridala modrofialový tieň. Ten bol  s trblietkami, ale pri blendovaní trblietky úplne opadli. Nevadíííí...
Vždy sa snažím farby kombinovať s oblečením. Bolo tomu tak minule a teraz tiež.


A takto nejak je kompletka, lepšie fotky bohužiaľ nemám a obávam sa, že so svojou "technikou" to lepšie asi ani nebude. Možno keď sa umúdri počasie a bude konečne hojnosť svetla :-)
Sestre som dala pod lícne kosti bronzer a na ne jemnú lícenku, ktorá je skorej rozjasňovačom. Na pery chcela lesk na pery aj keď ja by som osobne zvolila jemnejšiu farbu.
No nie je sestra kočka? :-)

Pekný deň !

7 komentárov:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)