26. marca 2013

Himalaya Herbals Zlupovacia maska

Poslednou dobou mám dosť rozporuplné názory ohľadom pleťovej kozmetiky. Bohužiaľ, ani táto maska sa tomu nevyhla. Ono tých výrobkov je viac (minimálne teda ešte jeden). Tak Vám dnes predstavím prvého adepta.


Masku som dostala vďaka spolupráci s Himalaya Herbals. Keď mi prišla som sa tešila, že super, naposledy som mala zlupovaciu masku od Oriflame asi 10 rokov dozadu :D.



Samotný produkt je veľmi hustý, lepkavý, skoro vôbec nejde dolu vodou bez toho, aby ste tvár nedrhli. Má zelenkavú farbu a jemnú nevtieravú vôňu.




Maska obsahuje výťažky z ananásu, mandle, uhorky a egrešu. A pre tých, čo ich veľmi zaujíma zloženie - maska obsahuje parabény aj silikón.




Teraz si zoberme na mušku účinky:
  • maska uvoľňuje póry - áno, póry dokáže vyčistiť
  • odstraňuje škrvny - nezistila som aké škvrny, či pigmentové alebo po akné, každopádne to neviem posúdiť
  • odstraňuje odumreté bunky - áno, čiastočne pôsobí ako peeling, ale za trochu iných okolností
  • pleť spevňuje, vyživuje a dodáva jej pružnosť - áno, po maske som mala pevnú a veľmi jamnú pleť




Keby recenziu čítam ja, tak si položím otázku: "Ako môže zlupovacia maska pôsobiť ako peeling?" Na to som prišla hneď po prvom použití, že ako... Neviem či je to jej konzistenciou, ale odstraňovanie masky ma bolelo ako čert. Skúšala som si dať menšiu vrstvu aj väčšiu vrstvu. Stále rovnako. Na brade, nose a čele sa to ako tak dá. Ale keď som masku strhávala z celej tváre, trpela som jak kôň. Rozhodne je to efektívny depilačný nástroj :D



Rozhodne neodporúčam na silne aknóznu a poranenú pleť. Mohli by ste si privodiť ešte škaredšie rany a maska by išla dolu spolu s chrastkami :-/

Na druhú stranu, chválim čistenie pórov a po maske mám vždy veľmi jemnú tvár a pôsobí pružnejšie. Pleť si po maske nepýta veľa hydratácie, ale aj tak ešte prihodím vrstvičku krému ;-)

Aplikácia masky je jednoduchá - aplikuje sa na očistenú tvár, okrem oblasti očí (na tu pozor, lebo je tam veľmi jemná a citlivá koža, strhávanie masky by bolo veľmi nepríjemné), nechá sa zaschnúť - nejakých - 10-15 minút a nakoniec sa strhne a tvár nakrémuje. Keďže pôsobí tak ako pôsobí, vhodné je ju používať rovnako ako peeling - maximálne 2x do týždňa.

Zhodnotenie - 50:50. Pokiaľ Vám nevadí známa veta - pre krásu sa trpí, tak Vám tú masku kľudne podarujem :D. Napriek tomu, že je strhavánie masky nepríjemné, má veľmi dobré účinky. Inak na ich oficiálnej stránke ľudia môžu hodnotiť jednotlivé produkty. Dosť ma prekvapilo, keď som čítala pozitívne reakcie na túto masku. Veď si TU prečítajte ;-). Naskytuje sa mi otázka: "Mám nejakú divnú pleť?"



Čo Vy a zlupovacie maske? Máte ich rady alebo dávate prednosť zmývacím maskám? 
Krásny deň!!


13 komentárov:

  1. uf, tak tá časť o dávaní dole neznela pekne:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru, ale bolo to vtipné, lebo som ju dávala dole a pri tom aukala, moja mama sa mi smiala a mala chuť tú masku strhnúť ako leukoplast.. no asi by som sa potom dosmiala úplne :D

      Odstrániť
  2. :-D Toto ma vždy odrádzalo na zlupovacích maskách, odlupovanie :-D pamätám si, že úplne prvý krát asi 8 rokov do zadu, som si zlupovačku napatlala omylom aj na obočko. To bol tanec :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som si myslela, že to bude v pohode... ale nebolo :D

      Odstrániť
  3. ja ju mám tiež, ale ako som si kúpila iné masky, tak túto som nepoužila hádam aj pol roka. Nanášala som ju na celú tvár, ale ona okrem čiernych bodiek / všetka česť / strhla aj všetky šupinky, chrastičky, dobabrala jazvičky, a dole išli aj tie jemné chĺpky, ktoré má každý človek na tvári, a to bola sakra bolesť! nestojí mi to za to...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej presne! s Tebou úplne súhlasím :-) ja so ju dala na celú tvár len raz, lebo som to nechcela zažívať znova :D

      Odstrániť
  4. au. okrem toho nemám rada zlupovacie masky. keď to čítam, nech žije tá zelená smradľavá, že :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne presne.... ja som si fakt ani v zlom sne nemyslela, že to je možné :D

      Odstrániť
  5. Poziciam si ju a otestujem ju aj ja, ok? Ja mam zlupovacie od planet spa, a tie su super,ziadne muka nezazivam ked ju davam dole :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne ségra... potom spravíš pre mňa recenziu :-P

      Odstrániť
    2. trpiet nebudem, ked ma to bude len troska boliet,tak to umyjem :)

      Odstrániť
    3. to tak jednoduché nie je... ono to ide strašne ťažko zmyť, ja som to skúšala najprv len vodou potom aj servítok ani pleťová voda to sobre nedala dole.. si si zle prečítala, čo som napísala :D

      Odstrániť
  6. Ahojte, masku mám doma, skúšala som viac krát. Ozaj depiluje, na obale je napísané, že sa neodporúča nanášať na drobné poranenia. Sľubuje pocit omladenia. To je asi top, čo ma na nej baví. Fakt mám po zlúpaní pocit, že som sa zbavila starého nánosu z pleti. Dobrá správa je, že nemusíte objednávať cez internet, nájdete ju vo svojej lekárni. Ak by ju nemali, stačí si vyžiadať objednanie. Distribútor - Benela s.r.o. , celý kontakt nájdete tu: www.zdraviehimalaya.sk

    Katarína

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)