18. marca 2013

Gosh lesklé sestry

Nie som milovníčka leskov, mám radšej rúže. Nuž týmto dvom patrí obrovská výnimka. Jeden lesk mám dlhšie a druhý som nedávno dostala vďaka spolupráci s Gosh. Musím povedať, že je to ďalší skvost, ktorý mi robí spoločnosť :-) Začneme teda poporiadku...



Oba lesky majú prekrásnu farbu a jednoduchý, ale pekný obal s čiernym uzáverom. Konzistencia je hustá a mierne lepivá, no o to lepšia je výdrž a odolnosť.


Gosh Light'n Shine

Lesk sa pýši svojou výraznou farbou, ktorá však na perách je jemná. Najviac ma uchvátili trblietky. Keď sa dobre zadívam na ten lesk, tak nájdem biele, modré, ružové a fialové. Na perách sú viditeľné no neciteľné. Niektoré lesky, ktoré majú takéto glitre, môžu na perách škrabať. Lesk je hustý, jemný, mierne lepí a jemne vonia. Pery vôbec nevysušuje, ale závratnú hydratáciu nečakajte, predsa je to lesk.
Vďaka konzistencii je výdrž úctyhodná - pitie nápojov a olizovanie pier dobre znáša. Ja mám konkrétne odtieň 02 Pink, no na výber máte z 8 odtieňov. Všetky sú veeeľmi blyšťavé. Lesk sa dobre aplikuje štetcovým aplikátorom.
Aby som nezabudla má v sebe vychytávky, s ktorými som sa predtým nestretla. Tento lesk má v sebe všetko, čo je treba na presnú aplikáciu. Viď foto :-)




A ešte samozrejme swatches :-) Bolo veľmi ťažké verne zachytiť farbu aj všetky glitre, tak snáď aspoň troška :-)

Fotené na dennom svetle, na umelom lesk nie je tak farebne výrazný.



Volume Lip Shine

Narozdiel od predchádzajúceho lesku, tento je "čistý". Nemá v sebe ani glitre ani perleť. Za to na perách tvorí lesk ako blesk :-) Má v sebe špeciálny komplex MaxiLip pre zväčšenie objemu pier. Podľa mňa už len ten samotný vysoký lesk opticky zväčšuje pery. Možno poznáte tie volume rúže, ktoré nepríjemne štípu na perách, aby "napuchli", tento lesk našťastie taký vôbec nie je. Rovnako ako predchádzajúci je veľmi jemný, hustý, ovocne vonia a pery nevysušuje.
Má však iný aplikátor - štandardný penový. Na výber máte taktiež z 8 farieb a ja mám 07 Burgundy. Odtieň perfektný ako na deň aj večer. Moje pery len jemne zvýrazní i keď swatch na ruke vyzerá tmavo. Výdrž má podobnú ako lesk vyššie.




A zase swatches:




Lesky kúpite vo Fann parfumériách a pre viac info kliknite na stránky Gosh Cosmetics.

Dúfam, že sa dvojrecenzia páčila :-) a rada budem ak mi necháte dolu koment s Vašim názorom na lesky, či používate, aké máte rady... 

Zatiaľ krásny deň!

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. aj mne sa páči veľmi tá farbička ;-)

      Odstrániť
  2. Pekné lesky :) Taky mám raději rtěnky, ale tyto se mi barevně moc líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podobne ;-) ale s týmito leskami som veľmi spokojná :-)

      Odstrániť
  3. Obdobie leskov u mňa prechádza do obdobia rúžov a naopak. Momentálne viac siaham po rúžoch, ale pripisujem to ročnému obdobiu, lebo v lete používam zase viac lesky. Mám rada ten Max Factor, na ktorý si robila aj ty recenziu alebo lesky od Astor. Mám nejaké aj z Avonu, od Catrice, Loreal..., je to rôzne, ale keď sa tak zamýšľam, lesk na pery som si nekúpila už veľmi dlho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež iba cez leto :-) a hlavne nemôže fúkať vietor, inak by som zošalela...:-)

      Odstrániť
  4. Ten prvý je fakt strašne krásny trblietavý :) Aj ten druhý má peknú farbu, ja mám odtieň 02 Cherry Blossom.. taká jemná ružová :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)