27. marca 2013

Gosh Growth Mascara

Kamarátka chcela, aby som čo najskorej urobila recenziu na túto maskaru, lebo bola veľmi zvedavá, tak jej prosbu splním :-)

Maskara mi prišla vďaka spolupráci s Gosh Cosmetics. Samozrejme som bola na ňu veľmi zvedavá, lebo moja najobľúbenejšia maskara je tiež od Gosh - Catchy EyeZačala som ju skúšať hneď ako sa mi dostala do rúk a odvtedy je mojím každodenným kamarátom. Je to pomerne novinka, maskara bola uvedená do predaja uprostred  marca tohto roku, samozrejme :-).





elegantný čierny obal s šedou potlačou, na hrdle je vyrazené logo Gosh. Kefka je oválna, silikónová, poddajná a nenaberá zbytočne veľa farby. Na kefke sú dlhšie aj kratšie štetinky, ktoré sú umiestnené oproti sebe. Pre lepšiu predstavivosť mrknite na foto ;-) lebo moje vyjadrovacie schopnosti zrejme v tomto zlyhali :D Pre ešte lepšiu ilustráciu - vo Fann parfumériách si môžte tento kartáčik ísť aj omakať.





Tak ako s predchádzajúcimi riasenkami od Gosh, aj s touto som veľmi spokojná. Výdrž je vynikajúca - celý deň, celý večer. Žiadne padanie, drolenie pod oči, žiadne obtaláčanie som nezaregistrovala. Čo sa mi však najviac páči na nej - urobí Vám efekt "mrkacej bábiky". To znamená, že predĺži riasy dokonale a nezlepí ich. Treba s ňou pracovať rýchlejšie, lebo rýchlo na riasach schne a potom s ňou už nepohnete. I ja som sa s ňou musela najprv trocha "naučiť" narábať a teraz dokážem s ňou vymodelovať riasy doslova do požadovanej dĺžky. 






Obsahuje SympeptideTM, čo je sérum, ktoré by malo riasy viditeľne predĺžiť a zahustiť už po 2 týždňoch aplikácie. Ja som nikdy nemala problém s dĺžkou alebo hustotou rias, tak to bohužiaľ neviem posúdiť.
Viem povedať len toľko, že s Gosh riasenkami som bola vždy maximálne spokojná a u tejto to tiež inak nie je. Aj napriek tomu, že som nedokázala potvrdiť účinnosť séra, ako predlžujúca maskara obstála na výbornú. Napriek tomu, že vydrží dlho, nie je vodeodolná a ide veľmi dobre odlíčiť aj obyčajnou vodou z kohútika. 



Ako to už u Gosh býva, riasenku nájdete vo Fann parfumériách za 12 €. No pri kúpe séra na predĺženie rias, maskaru môžte kúpiť o polovicu menej :-)

Čo Vy a riasenky? Máte skúsenosti s maskarami od Gosh?

Prajem krásny deň!


9 komentárov:

  1. Bozeee az teraz som sa sem dostala, ale ta maskara vyzera vazne super :) Urcite vyskusam :) ale musela som sa pred kupou presvedcit na vlastne oci :-D a hodnotis lepsie tu ruzovu ci tuto?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ťažká otázka :D... mne sa páčia obe, lebo obe robia fakt pekné riasy... neviem ty brďo :D

      Odstrániť
  2. Vypadá fakt pěkně:) Já s kosmetikou Gosh bohužel nemám zkušenosti vůbec žádné, ale docela by mě dost věcí lákalo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju mám veľmi rada :-) a určite odporúčam od nich veeľa vecí :-) neviem ako u Vás v ČR či sa dá kúpiť..

      Odstrániť
  3. Ahoj pozývam ťa na môj blog kde práve prebieha moja prvá gievaway, budem veľmi rada ak sa zapojíš aj ty! :))

    http://ishardbeme.blogspot.sk/2013/03/giveaway-i.html
    XX

    podľa mňa má nevýrazný efekt

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme nevýrazný efekt má vtedy, keď si dáš dve jemné vrstvy a čo viem, väčšina dievčat nechce mať ulepené čierne chapadielka ;-)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. A prosím odpovedz mi na blog, zabudnem sa pozrieť na tento článok ;)

      Odstrániť
  5. Ahoj možem sa spýtat ako si sa dostala k tejto spolupráci ?:)))

    http://linda-f.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)