20. marca 2013

Beina 6-ka

Možno si pamätáte, že ešte dávnejšie som robila jeden článok - Miškina 6-ka, kde kamarátka Vám predstavila svojich 5 obľúbených a 1 nenávidený kozmetický produkt. Dnes to nebude inak. Článok som nijako neupravovala, tak si prečítajte, čo Bea pre Vás napísala :-)

Dnes som dostala ponuku zapojiť sa do inak mnou sledovaného blogu a bola mi položená otázka- „aké produkty sú Tvoje naj, prípadne, aké pravidelne kupuješ?“ Kedže nemám gule na založenie vlastného blogu, tak ma táto možnosť veľmi potešila a rada ju využijem.Otázka veľmi ľahká a aj napriek tomu, že som šialená shopaholička zavalená vecami bola odpoveď pomerne jednoznačná.

Rexona Woman - Happy
Veľmi, ale vážne veľmi dlho som hľadala antiperspirant, ktorého vôňa by ma neiritovala po prvom streknutí a účinky nesklamali po prvej hodine. Asi pred pol rokom som objavila Anti-Perspirant od Rexony - vôňu Happy. A hej, som z neho happy :-) Lebo funguje a hlavne voní po ovocí a kvietkoch, čo milujem :-) A je fialový (čo je v tomto prípade moja nová ružová)!!!
Moja poznámka: Rexona antiperspiranty tiež mám veľmi rada a opakovane si ich kupujem.

(web)

L´Oréal Professionnel Série Expert Absolut Repair Cellular- olej
A ja chcem a chcem a chcem- dlhé vlasy! Lenže, čo s tým, keď sa konce lámu a lámu a nič nepomáha... Teda skoro nič. Asi pred rokom som objavila sérum na rozštiepené konce od L'Oréalu a odvtedy vlasy dlhé sú a sú :-) Občas som tomuto séru síce neverná s Kallos olejom alebo klasickým kokosákom, ale vždy sa k nemu každé 2.-3. umytie vrátim. Krásne vonia a pekne končeky obalí a vlasy sa vďaka nemu ľahšie češú a končeky sa mi toľko nelámu.
Aj keď teraz si zuby brúsim na argánový olej :-) Tak uvidíme, či ostanem verná...

(web)



Yves Rocher- Gommage scrub- Apricot
Milujem telové pílingy a tento sa ku mne dostal absolútnou náhodou - môj brat ho kúpil mame na Vianoce, ja som ho úspešne ukradla a už patrí medzi mojich favoritov v kúpelni. Pokožka je po ňom hladučká a voňavá a vôbec nemám potrebu použiť po aplikácii krém - čo sa mi pri inom pílingu nikdy nestalo. Jediný problém sú jedine zrniečka, ktoré oplachujem z vane aj niekoľko dní po :-) Ale je to predsa píling, takže sa to dá čakať :-)

(web)

Lak na nechty Rimmel London 60 seconds- odtieň 260 Funtime Fuschia
Lakov na nechty mám vcelku slušné množstvo a všetky sú v odtieňoch ružovej alebo červenej- tieto farby sú u mňa jednoducho úchylka. Lak Rimmel milujem lebo je sýty, rýchlo schne (koľké to prekvapenie, keď je 60s...) a hlavne vydrží na nechtoch bez poškodenia aj pár dní.

(web)

Kosmín regeneračná masť na pery
V tomto období mám stále problém s popraskanými perami a jediným účinným záchrancom je práve tento balzam. Cena je úplne minimálna, ale účinky sú priam zázračné. Pery prestanú pnúť a štípať ihneď po jeho nanesení a ja si môžem potom spokojne okusovať pery ďalej :-)
Moja poznámka: Mám podobnú záľubu v kúsaní pier :D. Konečne viem, kde sa v našich končinách dá zohnať, tak poletím si ho kúpiť.
(web)

A čo by som si už nikdy nekúpila?
Jednoznačne masku na vlasy Gliss Kur Oil Nutritive. Po jej použití som mala vlasy ako helmu a myslím, že keby sa otočím dole hlavou jediné vlasy by ostali zlepené na svojom mieste. Jednoducho nie,  nie, nikdy viac.
Moja poznámka: Ja som proti tejto maske nemala výhrady. Tu sa zase ukazuje, ako je kozmetika (hlavne pleťová, vlasová) individuálna záležitosť.

(web)

Ďalší diel seriálu Niečia 6-ka :-) je za nami a dúfam, že moja sestra sa rozhýbe a napíše tú svoju :-P

Pekný večer!






5 komentárov:

  1. našla som sa v tom :) Rexonu Happy striedam v tou ružovou Sexy a Kosmín je naj! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si musela po Kosmín dnes zbehnúť, keď som všade čítala len pozitívne recenzie :-)

      Odstrániť
  2. Kde sa dá ten Kosmín zohnať? Inak veľmi pekný článok a táto rubrika je moja najobľúbenejšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :-) dúfam, že bude pravidelnejšie. Kosmín by si mala zohnať v lekárni. Pokiaľ to máš blízko do ČR, tak tam ho nájdeš určite ;-)

      Odstrániť
  3. ten fuchsiovy lak ma uplne farbu pre mna:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)