5. marca 2013

Ako som zmaľovala sestru

Obvykle všetky pokusy robím na sebe :-) som sama sebe pokusným králikom. Ale pomaly prichádza čas si pár vecí vyskúšať aj na niekom inom. Keďže rodina je najľahšie dostupným nástrojom, sestra bola po ruke. Respektívne to bol jej nápad :-)

Urobila som jej kompletku- make-up, obočie, oči a pery ( no dobre pery si domaľovala sama :D). Rada pre všetky holky: pokiaľ je to možné šminkujte sa na dennom svetle, inak z očí budú monokle. Z počiatku aj tie sestrine boli ako z boxerského ringu, ale nakoniec sa to nejak utriaslo :-) I tak, keď sa na to pozriem z odstupom času vidím, že to nie je ono (to keď líčite po tme).



Maľovala som ju dosť atypickým spôsobom pričom som jej sedela na nohách a ona po 5 minútach kričala ako mám kostnatý zadok :-) sranda no..
Jediná škoda, že fotky dobre nevyšli, tak pridám len oči. V budúcnosti sa budem snažiť líčiť na svetle :D a porobím aj lepšie fotky :-)

Inak to slniečko vonku ma nabíja pozitívnou energiou a hneď ako som vstala som bežala po čerstvé špaldové bagety, ktoré som si straašne obľúbila :-) To už, ale kecám dosť mimo.
Krásny deň želám!


6 komentárov:

  1. snáď sa ti sestra poďakovala, lebo si to zvládla parádne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne! Páči sa mi tá kombinácia farieb, bola by som zvedavá aj na celú tvár, tak nabudúce snáď už vyjdú fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem Vám babule :-) musím ju prehovoriť nech sa mi dá znova :D lebo tým fotením zrovna nadšená nebola :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně se to líbí, sestře to určitě moc slušelo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :D moja sestra sa tak neochotne dáva mnou líčiť.. musí mať riadnu náladu na to :) ale vyšlo vám to

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nabudúce spravím lepšie fotky :-) a celú tvár sa pokúsim.. škoda, že to nevyšlo :-( ale cez víkend ju nahovorím :-P

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)