6. marca 2013

5 vecí, ktoré mi uľahčujú život

V dnešnom článku by som Vám rada ukázala obľúbené produkty, ktoré používam každodenne a väčšinu z nich si opakovane kupujem.



Toto je moja slávna päťka. Myslím, že každý týchto borcov pozná :-). A prečo práve títo?

1. Bioderma Sensibio H2O

Micelárna voda, ktorá je k mojej pleti úplne jemnučká. Dokáže výborne odlíčiť aj vodeodolné šminky a v očiach neštípe... aspoň teda mňa. Kupujem si ju pravidelne. Podrobnejšie o micelárnej vode TU.

2. Rexona Linen Dry

Najlepší antiperspirant, aký som kedy vyskúšala. Udrží podpazušie celý deň v suchu a vôňa sa nerozplynie v priebehu hodiny ako u väčšiny antiperspirantov/deodorantov. Taktiež som jej verná a kupujem ju opakovane. Recenzia TU.

3. Gosh Argan Oil

Olejík, ktorý mi pomáha s rozčesávaním vlasov za sucha aj mokra. Možno ho použiť kedykoľvek počas dňa, aby vlasy oživil a prevoňal. S primeraným množstvom vlasy nezaťaží. Recenzia TU.

4. Gillette Venus Embrace

O tomto strojčeku píšem prvýkrát, ale Venus radu používam už niekoľko rokov. Možno si poviete, že strojček je drahý a náhradné hlavice ešte drahšie. Povedzme si.. koľko Vám vydrží jeden jednorázový holiaci strojček? Docela krátko, lebo sa buď otupí alebo zhrdzavie. Koľko mi vydrž jedna hlavica? Ostrá pol roka. Keby som to dáko rozrátala, tak sa rozhodne oplatí investovať do tohto strojčeka, lebo v konečnom dôsledku je lacnejší ako kupovať každý mesiac balík jednorázoviek.
Konkrétne tento má 5 britov a obvod hlavice je pokrytý zvlhčujúcimi pásikmi. Takže zo začiatku netreba ani používať penu alebo gél na holenie. Takže rozhodne odporúčam.

5. Tangle Teezer Salon Elite

Kefa na bezbolestné rozčesávanie... konečne! Najviac sa mi páči, že mokré vlasy s ňou idú perfektne rozčesať, čo teda kefa alebo klasický hrebeň nezvláda. Treba však dávať bacha na štetiny, lebo sa veľmi ľahko ohýbajú. Štetiny sú dvojakej veľkosti, sú mäkké a príjemne masírujú pokožku hlavy. Jediné, čo mi na nej vadí je ten zvuk pri rozčesávaní vlasov :D Kúpila som ju aj sestre pod stromček a tiež si ju chváli :-)

Tak snáď sa Vám dnešný článok páčil a možno nájdete aj nejakú inšpiráciu, i keď všetky vecičky sú dosť známe.
Krásny deň!


10 komentárov:

  1. myslím, že tá kefa by sa ani nemala dávať takto štetinami dolu,aby sa nepoškodili :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo, váha tej kefy sa rozloží na všetky štetiny, tak by sa nemali ohnúť... ale mávam ju vždy v krabičke, hentak som ju hodila len kvôli fotke :-)

      Odstrániť
  2. Pěkné produkty! Tangle teezer si chci taky už konečně pořídit. Hezký článek! Pěkný slunečný den přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, podobne :-) len keby toľko nefúkalo :-(

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na parfums.sk :-) majú rôzne druhy aj farby ;-)

      Odstrániť
  4. Juu biodermu a tangle teezer taky miluju! :) Hezký blog! Přidala jsem se do tvé skupiny na facebooku (jako Petra Lorencova), pokud se ti líbí můj blog, můžeš mi dát like nazpátek ;) moc si toho cením. Díky a měj se krásně!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem pekne a podobne, maj sa pekne :-)

      Odstrániť
  5. Gillette používám už rok a jsem spokojená, také jsem se rozhodla koupit, protože jsem si říkala, že mě neustále nebaví kupovat jednorázové žiletky... hlavice jsou sice drahé, ale vydrží opravdu dlouho... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)