13. februára 2013

Valentínske líčenie

Zajtra je Valentín :-) oslavy lásky, všade červená a ružová farba, srdiečka a vo vzduchu cítiť romantiku. Napriek tomu, že ja tento "sviatok" neoslavujem, pripravila som pre Vás líčiacu inšpiráciu, ktorá sa nesie v sladkej ružovej farbe.


Rada by som odkázala všetkým zaľúbencom, aby tento deň prežili s veľkou dávkou romantiky a aby nezabudli, že láska sa vyjadruje každý deň hoci aj maličkosťami. A pre tých, čo na lásku len čakajú, aby svoju  polovičku úspešne našli :-)


Krásny deň :-)


6 komentárov:

  1. pekné líčenie, aj mimo valentína :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež Valentína neoslavujem. Nepovažujem tento deň za sviatok. Lásku by sme si mali preukazovať každý deň a nie len v ten deň, ktorý je akože na to určený. Príde mi to také umelé a ako všetky sviatky, veľmi komerčné. Ale aby som nezabudla na líčenie. To je krásne a určite by som ho volila aj na iné dni alebo príležitosti, ako na Valentína.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem babule :-) teší ma, že sa Vám páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)