18. februára 2013

Purple dual eyeliner

AHOJTE!

Dáko som sa zase pohrala, na FB vždy dávam fotky líčení v predstihu a potom postupne pridávam na blog, aby mi príspevky vychádzali :-)

Tak vyšlo z toho fialové líčenie s dvojitou linkou. Keby som bola úplne presná, tak by sa ich tam našlo viac :D



Táto koláž nie je nejako zvlášť upravená, normálne sa pohrajem s kontrastom a sýtosťou farieb, aby krajšie vynikli.


Tu už je vidno, že je upravená, mám tam zdravšiu farbu pleti ako obyčajne (taká olivová :-/) a aj farby sú intenzívnejšie :-) Picasa, milujem ťa!


Pekný deň!


8 komentárov:

  1. Líčenie je krásne :) Teraz častejšie trénujem linku lebo stále sa mi nedarí taká pekná ako by som si predstavovala. Tebe sa linky veľmi vydarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow to je uplne prenadherne!
    Inak dnes recenzia na super lacnu F&F kozmetiku tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/f-kozmetika.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :-) inak ty kokso.... blogger mi už asi 2 mesiace nezobrazuje Tvoje príspevky... takže som aj rada, že si dala link :-) neviem ako je to možné :-/

      Odstrániť
  3. to je krásne, Jani! a tak krásne odfotená fialová, úžas!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)